Shouter Music – הכתבה האחרונה

"I tried so hard and got so far, in the end it doesn’t even matter"

shoutermusicreportאז כמו שהגיע סופם של מוטלי קרו, מיי כרימינל רומנס, בלאק סאבת'(בקיץ), לד זפלין, קווין, כוורת, וואן דירקשיין(אפשר לחלום לא?), אז גם שאווטר מיוזיק הוא אחד הדברים הרעים שהגיע סופם. אבל חשבתם שנוציא רק הודעת תודה דפוקה בפייסבוק על כמה שהיה לנו מגניב וסיונרה לכם? לא לא לא, אתם תצטרכו לסבול אותנו עוד קצת.

לכבוד הסיום, קיבצנו בשבילכם מקבץ כמה מהמרואיינים הכי משמעותיים שהיו כאן וגם כמה חדשים שהתחשק לנו להוסיף כי הם סופר מגניבים או אפילו חברים בסליפנוט. כמו שרובכם ניחשתם, הנושא בכתבה הוא ראיונות, אבל אין לכם מושג אפילו עד כמה רחוק ניקח את הטמטום שלנו בראיונות האלה. אז בואו נתחיל.

 

 

"להשקיע, להשקיע ואך ורק להשקיע"– ראיון עם יגאל רן דואק

igal2

כשהגיע הזמן להתחיל עם הראיונות בכתבה האחרונה שלנו, המרואיין הראשון שחשבתי עליו זה היה אך ורק אני כי אני מאוד אנוכי ומרוכז בעצמי. אבל השני בתור היה יגאל רן דואק. למרות שהיו איתו רק שתי ראיונות וסיקור אלבום אחד. מדובר באחד האומנים המוערכים והמשובחים ביותר באתר, מבחינת הכתבים וגם מבחינת קהל הקוראים. לא סתם מדובר באחד שזכה 3 פעמים ברציפות בפרס 'שיר השנה' ו'חביב הקהל' של טקס פרסי שאווטר מיוזיק.
מאחורי הקלעים מדובר באחד שהיה איתנו במהלך כל הדרך מההתחלה ועד היום וכאחד שהיה הכתב הלא רשמי שלא כתב באתר הראשון והאחרון שהיה לנו. אז כמובן הרשו לנו להציג את הראיון הראשון שלנו בכתבה עם יגאל רן דואק.

(מרואיין- יגאל רן דואק)
(מראיין- מתן Shouter יניב)

מה המצב יגאל? הכול ורוד?

הכול סבבה, מה להגיד לך את כל מה שאמרתי בראיון הקודם? (חח צוחק)

נע זה בסדר עשינו את הריאיון הזה אבל מה שלא דיברתי אתך עליו הוא על הסרט שלך, "ורוד", שהולך לצאת. איך זה היה לעשות אותו?

ואו קשה, קשה מאוד. במיוחד כשזה פעם ראשונה אז לא יודעים. גם מעורב בזה מאוד משחק, אז זה לא איזה 4 דקות. למרות שזה סרט קצר צילמנו את זה באיזה יומיים שלמים. בקושי ישנו וגם היה איזה 0 מעלות בחוץ כי צילמנו את זה בינואר-פברואר של תחילת השנה.

אתה בעצם נמצא ממש הרבה זמן במוזיקה. מה המקרה הכי מצחיק שיצא לך במוזיקה?

יום אחד אני ולאסרי ישבנו בסנטר, בדיזינגוף סנטר, לפני שלוש שנים בערך. פתאום בא אלי איזה ילד אחד ואמר "יואו איך אני אוהב אותך, אני מת עליך, בוא תצטלם איתי וזה". הצטלמתי איתו וזה ובסוף הוא אומר לי "יואו לאסרי יא גבר תודה". ולאסרי היה לידי עוד(חח צוחק)

(חח צוחק) ודבר שאני חייב להדגיש זה שזה לא היה אני.
לא יודע אם ידעת ככה אבל זה בעצם הכתבה האחרונה של שאווטר מיוזיק.

כן שמעתי על זה בערך..

כן ואתה יודע עם כל זה אפשר להיזכר בכל מה שקרה ב3 שנים האחרונות. מה לדעתך בעצם קרה באתר?

שאווטר מיוזיק הוא כמו איזה בית בשבילי,בית אינטרנטי, וגם נראה לי בית בשביל כולנו, כל האומנים. כל פעם שיוצא משהו שלי באתר, אני סומך על זה שכל הקהל והמעריצים של הרוק הישראלי הכבד יותר כן יידעו עליו.
זה פורמט שלא היה כל כך קיים לרוק וזה דבר שיהיה ממש ממש חסר, ואני מאוד מקווה שזה גם יחזור מתישהו. אני בטוח שזה יחסר להמון אומנים פה בארץ שזה כן עזר להם ונתן את הפרגון והתפיחה על השכם שהיו צריכים להתקדם.

בלי אתרים זולים כמונו תהיה תקווה להתקדמות של להקות צעירות ולרוק בישראל?

אי אפשר לדעת. אני חושב שבטח יהיה זמן שהרוק יחזור להיות מגניב כי ככה זה עובד. כל פעם בכמה זמן היה פתאום איזה חזרה של ההיפ הופ או חזרה של הטרנסים. זה הולך לפי כל מיני גלים ואני מאמין שמתישהו זה גם יהיה אופנתי, נקרא לזה ככה, לאהוב רוק בארץ. טוב כרגע זה ממש (חח צוחק), כרגע זה לא כאן.

בכל ישראל, מדינה של איזה 8 מיליון איש אפשר לספור את מועדוני הרוק על שתי ידיים, שזה משהו לא נורמאלי. אני מאמין שזה יכול להשתנות כי כן היו פה המון מועדונים וכן היה אז את רוק עצמאות וכל מיני הפקות, אני חושב שזה פשוט קצת נתקע. זה גם על אשמת האומנים שלא בדיוק משקיעים מספיק וגם החברות הפקה בארץ לא כל כך מחוברות למה שבאמת קורה בשטח.

בתור מי שבכל זאת אחד האומנים המצליחים ביותר שיצאו בשנים האחרונות בז'אנר ההארד רוק, יש לך בטח איזה טיפ או שניים בשביל להקות צעירות.

בטח. להשקיע, להשקיע ואך ורק להשקיע. כל הזמן להשקיע, לא להפסיק ולא משנה מה יגידו עדיין צריך להמשיך. תמיד יבואו האנשים שיגידו שהם חרא ותמיד יהיו את האנשים שיגידו שזה טוב, זה הכול להמשיך ולהמשיך. אני חושב שהיו הרבה אומנים הרבה יותר טובים ממני והם כבר לא מופיעים. לא בגלל שהם לא טובים אלא בגלל שהם התייאשו אז אני חושב שזה העניין.
יכול להיות שמה שהביא אותם לעשות מוזיקה זה אולי כסף או כמה שזה יהיה מגניב, אבל כן בסוף הם ראו שזה לא ממש מגניב וזה לא ממש כסף אז עזבו את זה.
אבל אם הם היו ממשיכים לדעתי הם היו יכולים להיות ממש בקנה מידה ענקי.

(לא לשכוח) קישורים:

ורוד(בשביל לספק את האופטימיים)-
https://www.youtube.com/watch?v=NGJ5BOeGcoQ

שומר מלמעלה(בשביל לספק את החילוניים)-
https://www.youtube.com/watch?v=OhpJMD5jKpU

כאוס(בשביל לספק כתב זה)-
https://www.youtube.com/watch?v=FiV7m5oH-FM

דף הזמר בפייסבוק (בשביל לעודד פרסום קטן בדף הזה)-
https://www.facebook.com/IgalRanDuek/?fref=ts

LastPigal

 

"ואני רוצה לראות את המניאק שיגיד לי לא" – ראיון עם בנג'י ווב מSkindred

LastPBenjאהה חשבתם שנשמור את הכוכבים דווקא לסוף? תחשבו שוב. סקינדרד הם לדעתי מההופעות הכי טובות שפועלות כיום ואולי מהטובות בהיסטוריה. מי שהיה בהופעה או אפילו ראה ביוטיוב, פשוט לא יכול להאמין איך להקה יכולה להיות לא הדבר הכי מוכר בעולם ועדיין לעשות הופעה הרבה יותר טובה מכמעט כל להקה שקיבלה גראמי או זכתה על 'הופעת השנה'. אין לכם מושג כמה כוח וכמה השפעה יכולה הייתה להיות לבנג'י ווב, הסולן והגימיק המהלך של הלהקה, על הקהל. קצת לפני הראיון אני אמרתי לסוכן שלו להכין אותו לראיון שיהיה לא רציני ומאוד מאוד מצחיק. לפי התשובות שלו נראה שהוא הכין אותו טוב, לא יודע אם טוב מדי אבל בוא נאמר טוב.

 

קצת לפני שאני נותן את הראיון אני חייב לספר לכם שמשהו שתמיד חשוב לי באתר זה לא לערוך את הראיון ולהשאיר את אותם התשובות שהלהקה סיפקה. למה אני מסביר לכם את זה? כי זה עמד לגמרי למבחן בראיון עם הראפר הזה. אין לי שום דרך לתאר כמה שבטלפון ובטח בהקלטה שום דבר לא היה נשמע ברור שום דבר ממה שהוא אמר. אני מדבר אתכם על יומיים שלמים שניסיתי למצוא דרך להבין מה הוא אומר עד כדי שיש דבר שפשוט לא נשמעו לי מתאימים.
אז עמדה בפניי דילמה- לערוך את הראיון וככה לצאת מהכלל של להשמיע בדיוק את מה שהוא אמר ולא במילים שלי או לשים משהו שלא נשמע או נראה הגיוני בכלל. אז החלטתי לא לשבור את הכלל ואתם תצטרכו לסבול את זה בשקט. מצטער.

(מרואיין- בנג'י ווב)
(מראיין- מתן Shouter יניב)

הי בנג'י
איך זה להיות בלהקה שכל שם של אלבום חדש שלה נשמע יותר מגניב מהשני?

פאקינג קשה. אתה יודע מה זה לנסות להביא שם שיותר מגניב מהאלבום הקודם? לא אתה לא יודע מה זה, אז בוא אני אספר לך מה זה. אז אני אסביר לך מה לא יודע זה להיות ככה.
(עכשיו כמו שאמרתי לכם קשה מאוד לתפוס את מה שהוא אומר ולכן המשפט הבא לא הולך להישמע הגיוני סליחה ועשיתי את כל מה שיכולתי)
אתה פודינג פשוט פאקינג פודינג, מה שיש לך. אתה יודע שאלוהים נותן לאנגלים והקהל פשוט משתגע מזה בהופעות. אחרי
Kill The Power זה לא ניתן להסברה כי ככה אנחנו כותבים ולמי שיש בעיות עם זה אז שיקפוץ לנו. ככה זה קשה ביץ'.

אוקי..
ותספר לי קצת על האלבום החדש.

מה אני אגיד, אלבום מחורבן. אל תקנו אותו בני ז***.

אבל אני קניתי אותו..

תודה, אבל אתה מוסר בתוך חנות כאילו האינטרנט לא קיים בשביל לשים כסף על הראש של אחרים.

אה… כן אתה צודק.. (מה הוא אמר??)
בכל מקרה אני רציתי לומר שאני הייתי בהופעה שלכם בדאונלואד וכאילו ואו אתם השמדתם לנו את הצורה.

בדאונלואד אתם אלה שהשמדתם את הצורה.

בעצם היה שם קטע בסוף שאתם כבר הרבה משתמשים בו וזה ההליקופטר האדיר שכבר ממש התפרסם אצלכם. מאיפה הגיע הרעיון?

מהמכונת כביסה.

מה מה? (חשבתי שלא שמעתי נכון שוב)

כן מכונת כביסה. חולצות מסתובבות כמו הליקופטר, נתן לנו השראה.

(חח צוחק) זה אדיר!
אבל למה קיללת את הקהל בהופעה?

כשאנשים לא עושים רעש אני צריך להיכנס לשוקולד חם ואווירה של כיף בשביל לכסח את הצורה.

אבל למה אתה לא מקלל את הקהל הישראלי?

כי הקהל הישראלי טוב.

איך אתה יודע? לא היית פה וזה לא מובן לי.

אתה צודק לגמרי בן אדם, אתה ב100% פאקינג צודק. צריך לתת לנו להופיע בישראל וזה רק בגלל שהמפיקים שלכם לא הזמינו כי הם בני ז*** והם *** של *** חתיכת ****.

ואו ואו בנג'י בנג'י סבבה לגמרי הבנתי אותך.
אבל מה דעתך על הקהל הישראלי?

שמעתי עליו הרבה מכל מיני להקות. סבטון אמרו לנו שאנחנו לא ראינו קהל מתלהב מעולם עד שלא היינו מבקרים בארץ מזורגגת כמו ישראל. אני רוצה יום אחד להגיע לשם ואני רוצה לראות את ה** שיגיד לי לא.

(לא לשכוח) קישורים:

Volume (בשביל המגניבות)
https://www.youtube.com/watch?v=5vKPnLhmyBs

Under Attack (בשביל אלו שדילגו על הראיון הזה)-
https://www.youtube.com/watch?v=5vKPnLhmyBs

דף הלהקה בפייסבוק (בשביל לשמוע או לא לשמוע עוד כמה בדיחות מבית סקינדרד)-
https://www.facebook.com/skindredofficial/?fref=ts

LastPBenj2

 

"לשיר זה מה שאני רואה בעתיד שלי" – ראיון עם אינפי סנואו

LastPinfyכפי שסיפרנו שוב ושוב, ואם לא הייתם עיוורים אז כנראה שכבר יכולתם לראות, אינפי סנואו הפכה כבר מזמן לאחד הדברים המסקרנים והחמים ביותר במטאל הישראלי. תוסיפו לזה את שבירת השיא עם הכתבה הנצפית ביותר בשאווטר מיוזיק ואינפי סנואו היא שם בטוח בכתבת הסיום שלנו. אינפי סנואו היא זמרת מאוד מוזרה יחסית לישראל אם אתם שואלים אותי. עזבו מבחינה מוזיקלית שעל זה כבר דיברנו בכתבה, במילא יש כבר הרבה להקות עם מוזיקה מדהימה בארץ. מבחינת השקעה, מבחינת קהל, מבחינת גישה, מבחינת הכול היא פשוט זמרת של חול. אני כותב באתר הזה כבר שלוש שנים ועשיתי הרבה ראיונות באתר וגם מחוצה לו, ונגיד כשקובעים איתי ראיון ב21:00 אז בחיים לא איחרתי ל21:01. אבל זו הפעם ראשונה שאני רואה להקה\זמר\זמרת שהצליחו להתעלות עלי ולהתקשר ב20:55, אם זו לא דוגמא טובה לגישה של חול אז תהרגו אותי אני לא יודע מה זה ואם מהדוגמא אתם כבר לא הבנתם, אין לי דרך אחר להסביר את זה, אולי פשוט תקראו כבר את הראיון.
נו? למה אתם מחכים? תקראו כבר.. מה אתם קוראים את זה? הראיון ממש כאן.

(מרואיינת- אינפי סנואו)
(מראיין- מתן Shouter יניב)

הי אינפי,
איך הייתה ההופעה?

היה מדהים, ממש נהניתי. היה לנו מקום להרבה טעויות אבל למזלי הרוב עבר ממש חלק. היה ממש מלא ואווירה מטורפת.

וכל זה בלי אסי עזר ורותם סלע (חח צוחק).
נכון?

כן(חח צוחקת) לא השאירו לי טלפון להזמין אותם.

מה שלא עושים בשביל המצלמות.

סך הכול זו שממש הצליחה כלומר סולד אאוט בהופעות בכורה. מה לדעתך עשית אחרת פה שלא קרה בהופעות אחרות?

תראה קשה לי להצביע על משהו אחד. להרבה אנשים זה נראה כאילו אני לא עושה הרבה ובגלל זה נראה משהו מוזר שקרה. אבל בפועל אני עובדת כמעט במשרה מלאה בשביל לגרום לזה לקרות אז הרבה דברים. קשה לי להגיד למה אבל אני באמת עושה הרבה בשביל שזה יגיע למצב כזה.

יש לך איזה טיפ ללהקות צעירות?

צריך להאמין בעצמך ולתת הכול כי זה לא משהו שאפשר לעשות חצי כוח, זה משהו שצריך המון ביצים בשבילו. צריך לא לוותר ולדעת לאיזה ביקורות להקשיב ולאילו ביקורות גם לא להקשיב. גם צריך הרבה מודעות עצמית באמת זה ממש חשוב לדעת לבקר את עצמך בצורה נכונה.

אני הבנתי שאת אוהבת הרבה מאוד מוזיקה כי טוב כמו כולנו. אבל מי האומן השנוא עליך?

איזה אומן? ואו. אני לא חושבת שאני יכולה לשים את האצבע אבל אני חושבת שכל המוזיקה המזרחית והדאב סטפ שזה סגנון שאני מאוד לא מצליחה להתחבר אליו. אולי כי לא שמעתי יותר מדי מי יודע(חח צוחקת).

טוב כמו כולנו סך הכול(חח צוחק)
תגידי בעוד חמישים שנה מה את חושבת שתעשי? תמשיכי עם המוזיקה או פנסיה?

בעוד חמישים שנה הרבה נראה לי יראה אחרת אבל מוזיקה זה כנראה הכיוון חיים שלי. יכול להיות שזה יתפתח לעוד כיוונים אבל כרגע זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות ולגמרי לשיר זה מה שאני רואה בעתיד שלי.

מה היית עושה אם היית זמרת ים תיכוני?

אממ.. קשה לי להיכנס לראש הזה כי אני באמת לא מתחברת למוזיקה(חח צוחק). אם כבר אני חושבת שהייתי לוקחת את זה למקום פחות שיווקי אבל בטח לא הייתי משהו כמו כולם.

קיצר לא לצפות ממך לאלבום סטייל עומר אדם.

בכל מקרה הייתי מנסה לשנות את זה. גם יש שאומרים שמה שאני עושה זה לא באמת מטאל אבל לא באמת אכפת לי.

Who give A shit?
אני לא יודע אם ידעת אבל בעצם אנחנו קצת הולכים לסגור את שאווטר מיוזיק.

שזה ממש עצוב.

עצוב עצוב.
רציתי לשאול אותך מה דעתך ומה בשבילך האתר?

תראה זה כן מרגיש לי משהו שרק התחיל אז עצוב לי שזה נגמר כל כך מהר. מרגיש לי שזה צוות שיש לו הרבה תשוקה למוזיקה ולסצנת המטאל המקומית כאילו משהו שממש כיף לראות. זה משהו שאצל אנשים צעירים זה הדבר הכי מדהים בעולם שיש להם ממש תשוקה אמיתית למוזיקה וככל שהדורות עולים רואים הרבה פחות פתיחות למוזיקה חדשה. אז זה משהו שנחמד לראות שעדיין יש את זה ובגלל זה אני מתה על האתר הזה.

(לא לשכוח) קישורים:

Greed (בשביל העשירים והעניים)
https://www.youtube.com/watch?v=CTnvE8F7mno

Mindfuck(בשביל המתלהבים שרוצים להגיד "הי הנה אני!" מתוך ההופעה)-
https://www.youtube.com/watch?v=zl54adYvEhc

דף הזמרת בפייסבוק (בשביל כמה שלא עשו עדיין)-
https://www.facebook.com/InfyOfficial/?pnref=lhc

האיבנט של ההופעה הבאה (בשביל העצלנים שעדיין לא אשרו הגעה.. זה בעוד איזה שנים עצלנים! אין לכם עוד תירוצים)-
https://www.facebook.com/events/552175518271610/

LastInfy3

כמובן ששאווטר מיוזיק לא בדיוק היה שלם ללא הכתבים שלו. כן נכון שחלקם גרמו לי לשבור שולחנות במכה, לקלל בלי סיבה, לעצבים חסרי עצירה ולשמוע ספולטורה בשביל להירגע. אבל עדיין קשה לומר ששאווטר מיוזיק היה מחזיק חודשיים ללא הצטרפותם של טרופר, סאבות, מארץ', פאפיה ורדפור. כלומר מי יכול היה לכתוב אלפי קללות בלי סיבה בלי סאבות, מי היה מתקן השגיאות וסימני הפיסוק האוטומטי שלי כמו מארץ' וכמובן מי היה כותב את השאלות הכי מגוחכות והכי מצחיקות בלי טרופר.
אז לכבוד זה, אי אפשר היה לעשות כתבת סיום בלי אירוח מיוחד של מי אם לא טרופר וסבות.

 

"הנהול שלך זה היה אלנבי 40" – ראיון עם לירם Trooper גוליברודה

LastPTropטוב אז בכתבה הזו ראיינו את מבין כל הראיונות שכוללים את ג'ים רות' מסליפנוט ויותם 'דיפיילר' אבני מפריי פור נוטינג וכמובן בנג'י שהביא את סגנון העריכה שלי למבחן, ועדיין הכתבה שהכי נלחצתי והכי קשה הייתה הכתבה של טרופר. מי שלא הבין עדיין, אני מדבר כרגע על הכתב שלנו לשעבר שבמקרה הוא גם הכתב הכי מעצבן, הכי מתווכח, הכי עקשן, הכי פעיל והכי אהוב עלי שכתב בשאווטר מיוזיק. אז למה הוא הראיון הכי קשה? כי כמראיין אתה תמיד חייב לגרום למרואיין שלך להיפתח כמה שיותר, להתעצבן כמה שפחות והכי להרגיש בנוח. העניין הוא שכל שיחה שלי איתו נגמרת בויכוח אחד גדול. אפילו בראיון הזה היה לנו בדיוק לפני ויכוח ואחרי הראיון היה לנו עוד ויכוח(אין לי מושג על מה כבר, משהו על כך שהשאלות לא מצחיקות כמו שאני חושב). אבל למזלי הראיון עבר בשלום(יחסית) וכמעט בלי ויכוח.

(מרואיין: לירם Trooper גוליברודה)
(מראיין: מתן Shouter יניב)

הי טרופר,
אז קודם כל תספר לי איך זה להיות החייל הכי מעצבן בבסיס?

לא קל, אני מכיר עוד 3 חיילים כמעט מעצבנים כמוני אבל אין תחרות לגבי זה. חוץ מזה אני חושב שמסתדרים.

איך היה בעצם תהליך הגמילה שלך מהאתר?
אה.. סליחה סליחה קראתי בטעות לא נכון.. איך היה תהליך הגמילה מלרקוד על העצבים שלי?

וואלק לא קל, אבל מצאתי אנשים אחרים לעצבן. עד שהצלחתי להתגבר עליך עבר זמן אבל אני חושב שהצלחתי.

ככה התגברת..
תגיד אם אני מחר מוכר לך את האתר. מה השינויים שיהיו בו לדעתך?

לא הייתי קונה אותו

5 שקל..

לא.

2 שקל..

לא.

חינם!

לא!

עצוב..
בעצם מאז שהתגייסת הגיעו מלא מלא להקות חדשות בארץ. איזו להקה הכי התרשמת ממנה?

להגיד לך את האמת לא יצא לי יותר מדי לעקוב על להקות, כמעט בכלל. הראש שלי לא היה נקי לזה יותר מדי וזה אחד הדברים שהכי מבאסים אותי. שלא יצא לי ללכת להופעה כבר המון זמן מהרגע שהתגייסתי אבל מקווה שאני כן אצליח ללכת.

אני אישית כבר יודע את זה הרבה זמן, אבל איך השגת את הכינוי שלך?

איזה כינוי? אידיוט או טרופר?

אידיוט כולם יודעים שזה ממני, אני יותר דיברתי על טרופר.

הלהקה הכי אהובה עלי זו איירון מיידן. אז אחרי שאתה ביקשת והתחננת שנבחר כינויים, למרות שאמרתי לך שזה ממש מטומטם אז טרופר נשמע לי די מגניב. זה גם מחווה ללהקה האהובה עלי, וגם אתה יודע הדבר היחידי שנשמע נורמלי איך שהוא.

הדבר היחיד חוץ משאווטר אה? אה? (וינק)

לא, זה נשמע מטומטם. אבל תזכור שזו המטרה שלך אז פאק איט.

עכשיו אני נותן לך את מלוא הבמה, בלי לשפוט ובלי להתערב. מה דעתך על האתר הזה?

את האמת שאין לי מושג מה לומר. הייתי באתר הזה כי היה כיף והיה מגניב ובאמת אמרתי שזה יכול להעביר את הזמן וגם לנסות לעזור עם זה לסצנה של המטאל ולקהילה. האמת שזה היה נחמד לראיין להקות ולשמוע דברים אבל דעה לגבי האתר באמת שאין לי.
היה אתר נחמד. היה לי כיף לכתוב לשם דברים גם אם הם הגיע באיחור ותמיד הגיעו עם כל מיני שטויות ובלגנים. באמת שהיה לי כיף שם, בסופו של דבר אני לא מתחרט על כלום.

הייתה אמורה להיות לי שאלה על כמה כושל היה הניהול שלי אבל ויתרנו על זה בסוף.

לא לא אני לא ויתרתי על זה. בוא נגיד את זה ככה, אם הייתי משווה את הניהול שלך לניהול של בר אז הניהול שלך זה היה אלנבי 40. אגב את השורה הזו אני רוצה בכותרת כי אין מצב שאתה לא מדגיש את זה.

(לא לשכוח) קישורים:

תוציא שיר ונדבר על קישורים!
יאללה עוף לצבא..

LastPTrop2

 

"על הכלום שאני עושה" – ראיון עם מיכאל Sabbot גרנות.

LastPsaboסבות, למי שלא ידע, הוא גם כן פליט שלנו וגם הוא שרד אותי ואת האתר הזה. אני זוכר שטרופר הביא אותו לאתר ואני חשבתי שהוא על סטרואידים. "רגע? מה? אני באתר! אני יכול לראיין? אני רוצה לעשות סקירה על טסטאמנט, אני רוצה לראיין את אוברקיל, מה המייל של הסוכן שלו?", זה היה כשאמרנו שיש לו רק סיכוי ולא שהוא התקבל.
כמובן שאת סבות קיבלנו בלי לחשוב פעמיים אחרי הסקירה לקרקאס וכמובן שזה היה גם בגלל שראינו אותו לא מעט עוזר ומגיב באתר, אה ובלי קשר הייתה לו אחלה להקה-
Madhouse.
אז לקחתי את סבות לראיון הכי מדכא עם ההפתעות הכי פחות נעימות בכתבה הזו ואתם תיכף תראו למה.

הי סבות.
אם לא אכפת לך אני אקפוץ ישר לשאלה די רצינית שמעניינת את כולם אחרי אינסוף שמועות וניחושים- האם סוף סוף נגמלת מגבינה מותחת?

וואי אחי אני רוצה קצת להפתיע ולאכזב קצת אותך ואת הקוראים. אני גילית שאני רגיש לחלב לפני חודש בערך. לא משהו קטלני אבל גיליתי שאני רגיש ואני בקושי אוכל מוצרי חלב אז גבינה מותחת זה לא בתפריט..

וואי זה פשוט טרגדיה, אתה מפיל כאן פצצה שכאילו ואו תן לי שנייה רגע להקל את זה.

(כעבור שניה)

כן אחי זה כמו שבוב מארלי יבין שהוא אוהב ל.. אין לי מושג אפילו איך להסביר את זה. זה כאילו ממש חלק מהאישיות שלי.

נכון כל סקירה אני שומע על זה (פפפף מתנשף).
אני כנראה אצטרך קצת זמן בשביל להתגבר על זה.
אז תגיד איך הולך תהליך הגמילה מהאתר?

האמת הולך סבבה. תשמע היה לי באמת תענוג לעבוד באתר אבל סך הכול היה מלא לחץ ואני בחור שאוהב לא לעשות הרבה ולקבל גמול על זה, על הכלום שאני עושה.
אני כן נהניתי אבל זה היה לעבוד קשה. כאילו מה זה לעבוד קשה, זה היה לעבוד קשה, זה לעבוד תחת לחץ כמו בית ספר קצת. אני מאוד בורח ממסגרות אבל אני עדיין קורא את הכתבות ומנסה להישאר ולהתעניין באתר.
אולי מתישהו אני אמצא את עצמי כותב לאיזה רולינג סטון.

כן….. ברור….. (סרקזם).
מה בעצם קרה אתך מאז הכתבה האחרונה?

אז עשיתי רסטות ותוספות שיער, משהו מגניב אחי. יצאתי מהלהקה שלי, לכל דבר יש סוף. עם המוזיקה אני עדיין ממשיך, אני עכשיו עובד חזק וכותב לפרויקט ראפ.

תסלח לי שנייה אחי אני חושב שמרוב עייפות אני הוזה, אני אשכרה שמעתי לשניה שאתה אומר שאתה עובד על פרויקט ראפ.

ראפ אחי ראפ.

מה?!

תשמע אני תמיד כתבתי ושמעתי והפצתי ראפ איפה שאני יכול וזה משהו שאני ממש אשמח לעשות. במיוחד בראפ הישראלי שאני באמת רואה את עצמי חלק ממנו עוד כמה שנים.

סך הכול באתר סיקרת הרבה אלבומים אבל לא יצא לך ממש לראיין להקות. איזה להקה ישראלית אתה הכי היית רוצה לראיין ולא הספקת?

את הפוסי של לוסי. זה להקה שאני שומע מכיתה ו' בערך. אני זוכר שהייתי ממש כאילו מנגן את כל האלבום שלהם בע"פ גם כשאני לא יודע לנגן גיטרה. אחי אני גם יצא לי לדבר עם הגיטריסט שלהם שהוא גם בלי קשר בן אדם טוב לשיחה וזו להקה שהכי מעניינת אותי כי יש כל כך הרבה מאחוריה ומאחורי השירים שלהם. יש ביניהם הרבה מחאה והרבה מה לומר וגם הרבה מכבי חיפה שזה תכלס לא קשור אבל יש שם הרבה זעם שהתחברתי אליו.

אם מחר אני מוכר לך את האתר, מה היית עושה בו?

אפשר לעשות אתר פמיניסטי?

לא, אפשר אתר שוביניסטי.

אז הייתי לוקח את האתר והייתי עושה ממנו אתר פורנוגרפי. אבל אתה יודע לא אתר מעפן כזה כמו של הילדים אלא ממש מושקע כזה הארדקור. הייתי ממש משקיע בו , הייתי שם מלא סרטונים שרובם כמובן בכיכובך. הייתי גם שם ברקע מוזיקה שהיא אתה יודע מוזיקה טובה כזו. הייתי משנה הכול באתר, חוץ מהשם כי זה שם בן זונה אחי.

הו הו סוף סוף מצאתי בן אדם שאוהב את השם של האתר,.
אתה יודע בעצם זו הכתבה האחרונה של האתר, ושאלתי ככה נראה לי די הרבה אומנים, וכולל גם כמה בינלאומיים שלא הצליחו לבטא את השם הזה, וגם אותך אני שואל כי בכל זאת אתה קשור לאתר משום מה. מה האתר סך הכול בשבילך היה?

וואלה אני חושב שגיליתי אותו לפני שנתיים, כאילו לפני שהצטרפתי אליו. התחלתי לקרוא כל מיני דברים מהאתר והתחלתי פתאום להיכנס ולהתעניין. אתה יודע להבין שאין רק את מטאליסט שהם קפיטליסטים וזה.

אחי אסור לי לכתוב את זה!
(לפרוטוקל יירשם ששאווטר מיוזיק מתים על מטאליסט ובאמת התקשרנו לדיפיילר בשביל לוודא שזה בסדר מצד מטאליסט שנפרסם את מה שסבות אמר מתוך התעקשות שלו).

אבל אסור לך לערוך את מה שאמרתי!
אבל האמת היא שמה שממש אהבתי זה שאני קולט שמי שאחראי על הצילומים, הראיונות, הסיקורים, כל הצוות זה סך הכול ילדים בני 17 גג 18.
זה נוער עושה את זה ונוער עושה בשביל עוד נוער, זה משהו שלא ידעתי שעושים. כאילו טוב בשביל מוזיקה שאני אוהב אתה יודע, בדוק עושים אחד בשביל ג'סטין ביבר אבל לא אכפת לי.
אז התחלתי לקרוא את הכתבות ופתאום התחלתי לעקוב אחרי כל פרסום שיש. כי אני יודע שזה בעצם משהו של הדור הבא שלנו כמטאליסטים ופריקים, וזה הרבה יותר חשוב ומעניין ממה שיש בחול.
ואז פתאום שראיתי שיש לי הזדמנות להתקבל ישר קפצתי עליה. אני זוכר שעשיתי כתבה על קרקאס, האלבום הזה עם הסכינים. אני אגיד לך את האמת, אני זוכר שהתרגשתי רצח להיות חלק מהיוזמה הזו לפתח ולקדם.

(לא לשכוח) תירוצים:

שיר של מאדהאוס(כי צחקנו עליהם מספיק)-
מדהאוס התפרקה

שיר של סבות(בשביל להצדיק את הרסטות)-
או נו באמת?! למה אין לאף אחד מהכתבים שיר ביוטיוב כבר.. זה ממש משפיל..

נו בואו נחייה את מדהאוס פעם אחת אחרונה

LastPsabo2

 

"כל השאר זה תירוצים" – ראיון עם דן גרגיולו מRevocation

LastPDanrevלזכר זה שאני יודע כמה שטרופר וסאבות אוהבים את רבוקיישן אז החלטתי לשים את רבוקיישן בדיוק לידם. רבוקיישן הם ללא ספק אחת הלהקות המפתיעות של העשור הזה, וגם אחת היחידות לצערנו. את רבוקיישן כמעט כל אחד באתר הזה אהב ועדיין אוהב. לכן לראיין אותם זה גם משהו שכמעט כל כתב באתר כולל אותי רצה וניסה אבל לא הצליח עקב עצלנות יתר. לקראת הכתבה האחרונה אמרתי לעצמי שאני חייב לנצל את מעט הקשרים שצברתי ממטאל בלייד וסוף כל סוף היה לנו ראיון. בראיון דיברנו על האלבום העתידי, ג'ורג' פישר, אממ.. מה עוד.. מטאל, ישראל, קאניבל קורפס(אמרתי?) ו.. מה עוד.. אה כן והכי חשוב- ציידי מכשפות.

(מרואיין- דן גרגיולו)
(מראיין- מתן Shouter יניב)

הי דן.
כמה מכשפות צדת עשית היום?

(חח צוחק) בגלל השיר. האמת שהיום לא הספקתי, הייתי עסוק עם הופעות וכתיבה ואלה.

רגע אז שנה הבאה יש אלבום?

האמת היא שאולי ואולי לא. אתה יודע יש לנו עכשיו את אש בתור מתופף חדש אז קשה לי באמת לדעת אם נספיק השנה להוציא אחד אבל אתה יודע אנחנו מנסים כמה שיותר לעבוד ושירים כבר יש לנו בלי סוף.

איך לדעתך האלבום הבא יישמע?

מהיר, כבד, הרבה צרחות בלה בלה בלה, בקיצור זה רבוקיישן אתה יודע(חח צוחק). אני לא יכול לספר ממש הרבה כי אתה יודע זה ממש בתהליכים ואני לא רוצה לספר משהו שאחר כך לא יהיה נכון.

איך בעצם קרה שאתם מוציאים כמעט כל שנה אלבום?

האמת שאין לי מושג איך לא. אני אף פעם לא אבין להקות כמו טול שאתה יודע הם להקות טובות אבל אלבום כל עשור זה משהו משוגע. אנחנו כותבים ואוהבים לכתוב ולעבוד קשה.

על מה בעצם אתם כותבים את השירים שלכם?

זה לא ברור? מתוך צייד המכשפות האחרון שלנו. אנחנו אוהבים את הסיפורים האלו שהם קצת גות'יים וקצת מפחידים ומאוד מאוד מרתקים. לפעמים זה סיפורים שאנחנו שומעים ולפעמים משהו שאנחנו מוצאים משום מקום.

מה בעצם שמעת על הסצנה בישראל?

שמעתי לא מעט, אתה יודע אנחנו חברים מאוד טובים של הרבה להקות. דיברתי קצת עם ג'ורג' פישר, אתה יודע מקאניבל קורפס. אז הוא סיפר שהוא מאוד התרשם מכם בישראל.

משהו שאני חייב לשאול אותך. הרבה מאוד מתלוננים שהמטאל לא מצליח ושכבר אין להקות שממש מצליחות. אבל למרות הכול אתם עשיתם את זה בגדול, ורק בכמה שנים. מה לדעתך זה מראה על ההבדל ביניכם לבין שאר הלהקות?

ואו זו אחת קשה.
האמת שאין הרבה מעבר לעבודה קשה. אבל עבודה קשה, לא להגיד לעצמכם שאתם עובדים קשה כשאתם בעצם יושבים על הספה ורואים טלוויזיה. אם יש לכם שיר אז לכו תכתבו אותו, כל השאר זה תירוצים.

(לא לשכוח) קישורים:

Witch Trials(בשביל ציידי המכשפות וכי זה שיר ענק)-
https://www.youtube.com/watch?v=oX2cbz7K0n4

Deathless(בשביל החברת תקליטים שרצתה שנשים כמה שירים חדשים של הלהקה ואנחנו חייבים לומר אוקי..)-
https://www.youtube.com/watch?v=Fo8tz1BqPYE

Labyrinth Of Eye (בשביל חברת התקליטים כי.. עוד אחד חדש?!)-
https://www.youtube.com/watch?v=l1CZZU5r7IQ

דף הלהקה בפייסבוק (בשביל.. שוב הכול חברת התקליטים)-
https://www.facebook.com/Revocation/?fref=ts

LastPDanrev2

 

"באירן לא אהבו את האי-פי של מייגן" – ראיון עם ארי ואת'ל מMagen

LastPmagenמכירים את הלהקות האלה שאני תמיד יכול להיות הכי סובייקטיבי והכי מאזין חדש ונקי, כן זה לא המצב ביני לבין הלהקה הזו. לגבי Magen אני לגמרי לא אובייקטיבי. תחשבו שאם בדרך כלל התעקשתי עם שאר הלהקות לקחת חבר להקה אחד ודי, למייגן כבר ויתרתי בשביל לקחת מקסימום שניים ואמרתי להם לא לגלות לאף אחד שהרשתי את זה(אה.. אופס). כן עד כדי כך אני לא אובייקטיבי.
הלהקה שיכולה לזרום עם הראיון למקום אחר לגמרי ועדיין מצליחים לגרום לכל ראיון להרגיש הכי מצחיק והכי מעניין. תמיד הערצתי את האהבה של
Magen למוזיקה שלהם שמוגדרת בתור.. אלטרנטיב? פרוגרסיב? מטאל? משהו ספרדי? עזבו, אין לי שמץ של מושג.

(מרואיינים- את'ל פיגמן וארי דורות)
מראיין- מתן Shouter יניב)

אז שלום לכם ארי ואת'ל ממייגן.
האם ידעתם שיש להקת קאנטרי צרפתית בשם Magen?

ארי: סוף סוף מייגן מצליח בשפה מסוימת. זה הסוד לעשות מטאל בצרפתית.
את'ל: עלית פה על משהו, אולי זו התשובה עכשיו.
ארי: אנחנו מהיום עושים מטאל אלטרנטיבי צרפתי.
את'ל: עם סולנית?

לא, זה עם סולן.
לא רק שהם העתיקו מכם, הם גם העתיקו לא טוב.

את'ל: אין להם אפילו ביסוס על זה שיש להם להקה עם שם של בחורה.
ארי: אין בושה.

תגידו, אתם בסך הכול מקבלים הרבה ביקורות עכשיו מספרד וגם מיוון, אבל לא מצרפת. רציתי לשאול מתי תבוא סקירה מאירן או מעירק?

ארי: ואי זה יהיה מגניב.
את'ל: לא חשבנו על זה אף פעם.
ארי: רוצה לנסות?
את'ל: אתה חושב שזה בטיחותי? תקשיב אני בחרדות עכשיו מלענות על השאלה הזו(חח צוחקת).
ארי: מלחמת העולם השלישית התחילה בגלל שבאירן לא אהבו את האי פי של מייגן(חח צוחק).

באסה.
תגידו מה הסיפור הכי מוזר והכי מצחיק, בעיקר הכי מצחיק כי אני צריך פה סקופ, בלהקה שלכם?

ארי: אנחנו להקה מאוד סאחית.
את'ל: אני חושבת שהצחוקים שלנו הפכו לנורמה בלהקה אבל מבחוץ זה בטח נשמע נורא דבילי. תשמע אני לא יודעת על קיצוני מדי כי אין לי. היו חוויות. הייתה לנו הופעה באירוע של זומבים שאיפרתי את כולם בחושך ואז כשהסתכלנו על איך שהיינו בתמונות זה היה די משעשע.
ארי: יש לי משהו די חדש, באחד הראיונות רדיו שעשינו..
את'ל: אויי.
ארי: אז הגענו לראיון- את'ל, אני, טום, גל וזאק לא הגיע. אחר כך בשידור חי, גל מתקשר לזאק. אז זאק היה בשידור והוא לא ידע, הוא חשב שזו שיחה רגילה. אז הוא אמר כזה- תשמע די נמאס לי, אין מפרקים את הלהקה, זה לא זה. אז גל כזה- קודם כל אתה יודע שאנחנו בשידור, אל תלחץ, הכול יהיה בסדר. זה היה די אדיר(חח צוחק).
את'ל: זה גרם לו לא לפספס יותר ראיונות
.

רגע סליחה? לא לפספס יותר ראיונות……..

את'ל: כן והוא פספס את הראיון הזה(כולם צוחקים)
ארי: לא לומד.

תגידו אם מחר אתם מוציאים הודעה כמו שזאק אמר שאתם מתפרקים. מה לדעתכם יזכרו מהקריירה שלכם? חוץ מהערב זומבים והראיון..

את'ל: קריירה.. זה לא קריירה עדיין. אני מקווה שמה שיזכרו זה המוזיקה שלנו.
ארי: הלהקה שהייתה אמורה לכבוש את העולם אבל לא הצליח לה.

ובסוף התפרקו בגלל הראיון הזה.
האמת שאני לא יודע אם שמעתם או ידעתם אבל זו בעצם הכתבה האחרונה של שאווטר מיוזיק.

את'ל: יודעים יודעים
ארי: אז מעניין למה אנחנו כאן..

בעצם סך הכול באמת עברו 3 שנים ורציתי לשאול מה שאווטר מיוזיק היה בשביל Magen?

ארי: האמת שזה היה עוד לפני תקופתי אבל זה נראה לי זו הייתה הבמה הראשונה שMagen קיבלה, לא?
את'ל: קודם כל כן. דבר שני זו הייתה אחלה פלטפורמה לפרסם להקות צעירות ולהקות חדשות בסצנת המטאל, משהו שלא תמיד נותנים פלטפורמה לדברים האלה. אנחנו נתגעגע. 

(לא לשכוח) קישורים:

Time For Serenity (בשביל הזקנים והצעירים) –
https://www.youtube.com/watch?v=3j-sFR-Rw3E

האי פי המלא (בשביל הכתב שאין לו מקום לפרסם כל שיר בנפרד)-
https://www.youtube.com/watch?v=hkajtzPOxnQ

Greyscale (בשביל אלו שלא מפחדים מקצת ריקודים)
https://www.youtube.com/watch?v=CNMsYBtDzyU

דף הלהקה הלא צרפתית בפייסבוק(בשביל הישראלים ולא הצרפתים)-
https://www.facebook.com/Magenband/?fref=ts

 

LastPmagen2

 

"זה פשוט נשמע טוב" – ראיון עם איליה בדרוב מדה פיידינג

LastPfadingאחח דה פיידינג דה פיידינג, מה עוד אפשר לומר עליהם? הם נמצאים בכתבה הזו אחרי 2 ראיונות שהם עשו בשאווטר מיוזיק כשאחד מהם עם הרכב מלא. אין הרבה להקות ישראליות שמצליחות להביא כל כך הרבה הישגים וכמות עצומה של השפעה על הסצנה הישראלית. אז הנה נמצא כאן נציגם, איליה בדרוב, אחד הפרפורמרים הטובים שידעה ארצנו אחרי הופעה עם פייב פינגרז דת' פאנץ'.
בראיון דיברנו על פייב פינגרז, השם של הלהקה, הופעות הזויות, ברור שגם על וואקן(כאילו דע), ועל טוסט עם שוקולד.

הי איליה.
האם זה נכון שאתם אחרי הופעה עם פאקינג פייב פינגרז דת' פאנץ'?

נכון מאוד, נכון. היה מדהים, אחת ההופעות הכי טובות בהיסטוריה. היה איזה 5000-6000 איש, כמויות שבחיים לא ראינו. היה פשוט מדהים כי קיבלנו אותנו בקטע מפגר כאילו, לרגע חשבנו שאנחנו המופע המרכזי.

בעצם גם בטור הזה וגם בשאר הטורים אתם עשיתם איזה מיליון הופעות בטח. מה ההופעה הכי הזויה שאי פעם הופעת?

ואו היו הרבה הזויות. הייתה לנו הופעה באוקרינה שזה היה פשוט חדר אוכל. פשוט שמו שם רמקולים ומיקסרים והרימו אנשים ולהקות. אז פשוט הופענו בחדר אוכל. אנשים באו והעיפו כיסאות שם, היה משהו דפוק כאילו. אחד ההזויים באמת.
היה לנו הרבה, גם בארץ משהו הזוי באיזה מועדון בשם הקרפיון השיכור בקריית שמונה. היה שם איזה בר ממש קטן ובמה שפשוט לא קיימת. היו שם 100 איש שפשוט עמדו מול הפרצוף שלי שהרגשתי שאני בתוך הקהל ולא באמת מופיע. זה משהו שאני ישר יכול להביא בשלוף כי קשה בגילי כבר לזכור דברים כאלה. אבל היו עוד כמה.

בעצם גם בראיון הקודם שלנו וגם בראיון הזה זה משהו שאי אפשר לדבר עליכם בלי לקשר אליו וזה וואקן ש..

וואי אחיי שחרר, שחרר כבר(חח צוחק) די זה היה לפני איזה פאקינג עשור.

 אבל אני חייב אתה יודע כי בכל זאת התחלתם שם איזה שהוא טרנד שגורר כמה שנים עם האמרקאלט, פריום והשנה גם וולקוואיז.
אתה יודע כל להקה כבר רוצה וואקן ולהיות כמו שדה פיידינג היו. רציתי רק לשאול אותך בתור אחד שבאמת ניצח את הדבר הזה, איזו להקה ישראלית הכי מתאימה לפסטיבל הזה?

כל הלהקות שקיימות כבר ניגשו לתחרות אז נראה לי שלענות על זה כבר הפך לבלתי אפשרי (חח צוחק). כל הלהקות כבר ניגשו ומי שהיה צריך לזכות כבר זכה ומי שהיה צריך להגיע גבוה אז הגיע גבוה. לא נשארו לי הרבה אפשרויות.

איך בעצם מנצחים את וואקן?

צריך לבוא עם שואו טוב והרבה ביטחון עצמי. אם יש לך את שניהם אז הסגנון המוזיקלי שלך כבר פחות חשוב. כל עוד יש לך אחלה שואו וביטחון אז 90% מהזכייה כבר אצלך בכיס

בעצם אתם קיימים כבר הרבה זמן, להקה כבר די קלאסית ביחס לישראל. אבל מה לדעתך יקרה אתכם עוד 40 שנה?

השאלה היא אם נמשיך לחיות אתה יודע. אחי אני בעוד 40 שנה בן 70 אז אני לא יודע אם אני אצליח ללכת עד אז, שלא נדבר על להופיע אבל בוא נקווה שכן. בטח נעשה איזה פולק או קאנטרי.

יש בעצם משהו שהרבה זמן ככה מטריד אותי ואני חייב לשאול אותך. מה בעצם המשמעות של השם דה פיידינג? כאילו חוץ מזה שזה שם סופר מגניב וממש קליט.

זה פשוט עשה לנו טוב, אין משמעות ממש עמוקה בשם. מצטער לאכזב.

טוב זה באמת נשמע טוב.

כן זה מאוד קשוח עם הרבה מסתורין מאחורי זה אבל אין לזה משהו עמוק שאני אתן לך חצי שעה של סיפור מרגש וקורע לב עליו. זה פשוט נשמע טוב.

(לא לשכוח) קישורים:

Till Life Do Us Part(בשביל הנשואים והגרושים)-
https://www.youtube.com/watch?v=lFu7hWO5V1U

The Sin Collector (בשביל האנדרגראונד)-
https://www.youtube.com/watch?v=eeJG9CPXpEk

ההופעה המדוברת (אך ורק בשביל פייב פינגרס דת' פאנץ', לא באמת אם אתם לא מכירים את הלהקה אז לכו,דלגו, הריאיון הבא)-
https://www.youtube.com/watch?v=uQ3oj9QVms8

דף הלהקה בפייסבוק(בשביל מי ששרד את הקטע הקודם)-
https://www.facebook.com/thefading/?fref=ts

LastPfading2

 

"זה משהו קדוש" – ראיון עם יוהקים ברודן מSabaton

LastPsabatonHorns Up For The Warriors.
תגידו האם שמתם לב שבכל הכתבה הזו שכוללת 30 דפים(!) לא הייתה אף להקת פאוור מטאל? רגע מה? לא, רציניים? אוקי אז בואו נביא לכם את המלכים של הפאוור מטאל.
סאבאטון הם לחלוטין הלהקה שהכי אוהבת את ישראל בתבל, אפילו יותר מלהקות ישראליות לפעמים. החברה השוודיים האלה הם כמה חברה שקשה לך לא לאהוב אותם. לא משנה כמה אלבומים הם יוציאו ולא משנה אם חלק מהם יהיו יותר טובים מאחרים, עדיין גם לחלשים שבהם יש איזה משהו מסוים שקל לאהוב.
אז פניתי ליוהקים מסאבאטון וכמובן שהוא לא יכול היה לסרב לראיון בישראל, במידה ויש לו זמן או משהו חשוב אחר לעשות או בקיצור משועמם.

(מרואיין- יוהקים ברודן)
(מראיין- מתן Shouter יניב)

הי יוהקים,
תגיד למה כל הלהקות בעולם שונאות אותנו ורק אתם אוהבים אותנו?

כולם? (חח צוחק) נע, יש איזה אולי 2-3 להקות שאוהבות אתכם אל תדאג.

אז מה בעצם גרם לכם לבוא כבר כמה פעמים למדינה קטנה ומוחרמת כמו ישראל?

האמת שאני לא כל כך יודע למה לא. שאלו אותנו אז פשוט לא אמרנו לא. אנחנו מאוד אוהבים את הקהל ואת ישראל. קשה היה לומר לא לזה, אולי אפילו בלתי אפשרי.

בעצם איך זה להיות בלהקה שכל הופעה שלה מרגישה כמו הכרזת מלחמה?

זה מאוד קשה בגלל שכל הופעה אנחנו דואגים להסביר ששוודיה לא פוצחת במלחמה כלפי אף אחד. למדנו את זה כשכמעט ופתחנו בטעות במלחמת עולם שלישית.

האמת שאם ידעת או לא זה הכתבה האחרונה של שאווטר מיוזיק. מה דעתך על האתר הזה?

ואו תשמע זה האתר הכי טוב בעולם, אני פשוט מת עליו. זה הכבוד הגדול בשבילי להשתתף בכתבה האחרונה של האתר הזה ובאמת חולה עליכם.

(ועכשיו נעבור לתגובה האמיתית של יוהקים, מחשש שהקוראים באמת יאמינו למה שכתבתי כאן)

מה זה? שאוו.. מה?

האתר שאתה מתראיין אליו..

או הבנתי (חח צוחק). הבנתי שאתם ראיינתם את פאר, הבסיסט שלנו, באתר. הבנתי גם שאתם מהאתרים היחידים בישראל ואם אני לא טועה אתם בני 17 נכון?

18 האמת.
(תשובה זו מוקדשת לכל מי שמופתע לראות אותי בבר, כאילו די חלאס הבנו את זה..)

ואו אז זה אומר הרבה.
אני חושב שכל כבוד שמישהו נותן למוזיקה כבדה זה משהו קדוש.

(לא לשכוח) קישורים:

Primo Victoria(בשביל השוודים)-
https://www.youtube.com/watch?v=IrJAwCBbnuc

Counterstrike(בשביל הפטריוטים)-
https://www.youtube.com/watch?v=Rix1VZOYfSU

Ghost Division (בשביל אלו שלא שמעו את האלבום האחרון)-
https://www.youtube.com/watch?v=9FkYxnm70vg

(ולמה אין דף פייסבוק אתם שואלים? רגע באמת לא עשיתם להם לייק בפייסבוק?)

LastPsabaton2

 

"אני מגוחך ורציני בו זמנית" – ראיון עם יותם 'דיפיילר' אבני מPrey For Nothing

LastPDefilerנו באמת, אני לא חושב שצריך כבר להסביר למה דיפיילר נמצא בכתבה הזו. כמו שכבר אמרתי הערכה . למי שלא ידע דיפיילר היה הראיון הגדול הראשון שלי, ואני זוכר שעתיים לפני שהייתי כל כך לחוץ והגעתי לראיון מיוזע ורועד. תחשבו שאתם בגיל 15 ועליך לראיין מישהו שלא רק השפיע עליך בתור אומן אלא גם בתור כתב. לאחר מכן ספרתי את הימים לקראת הזדמנות נוספת שהופיעה כאשר הגיע האלבום השלישי והאחרון עד כה של פריי פור נוטינג.
עכשיו הגיעה לי ההזדמנות השלישית, בדמות ראיון הרבה הרבה פחות רציני מהשניים הקודמים. גם דיפיילר, הרציני, המחושב, יש שיגידו חופר(ולא אני, כי האם החופר לחפרן נחשב כחופר?), הגיע לראיון שבו נאמר לו לשמור על ראש פתוח. לפעמים אני חושב ביני לבין עצמי כמה שהראיונות עכשיו קלקלו נפשית ומוחית את האומנים. אז הנה מה שקרה בסוף.

הי דיפיילר,
ברשותך אני אגש לעובי הקורה- מה דעתך האמיתית על הכינוי הזה?

אני חושב שזה העדות לכך שאני מגוחך ורציני בו זמנית. זה כינוי שהתחיל נראה לי מכיתה ו'.. לא רגע, או כיתה ז'. טוב אם החופש הגדול נחשב אז כיתה ו'. מאז אני זורם איתו לכל מקום, כולל ללהקה שלי.

האם ידעת שכל מי שקורא את שם הלהקה לא נכון בפעם הראשונה

כן זה משחק מילים ידוע באמת. זה משהו שקל להימשך אליו כי כולם יודעים שאנחנו אתיאיסטים ואין לנו שום כוונה להתפלל לשום דבר. אבל אם אתה כן באמת יודע לקרוא לכתוב, אתה באמת תבין שמדובר בprey, טרף לשום דבר.

מה אתר הרוק והמטאל הכי אהוב עליך? ואל תרגיש מחויבות להגיד שאווטר מיוזיק.. (בלחש) בבקשה שיגיד שאווטר מיוזיק..

אתה יודע ששומעים אותך בבירור כן?
האמת שבלי שאלות אלו מטאל סטורם. בגלל שהם עושים גם כבוד למוזיקה בישראל באנגלית.

מה היית עושה אם היית כתב של מוזיקה ים תיכונית?

זו שאלה טובה.

תודה תודה.

אני חושב שהייתי ביקורתי באותה צורה כמו שאני לגבי מטאל. ואני הייתי מקווה שלפחות היה מישהו אחד שאוהב מזרחית בארץ הזו.

אני אישית הייתי מתאבד אבל אוקי בחירה שלך..

תשמע אם היו משלמים לי הרבה אז הייתה לי סיבה לחיות. אם לא היו אז כן אני לחלוטין הייתי תולה את עצמי.

בעצם כמו שאתה הבנת אולי, או שלא, אבל זו בעצם הכתבה האחרונה של שאווטר מיוזיק. אחר בעצם 3 שנים, אתה בכל זאת היית די מהחלוצים שבאמת הגיעו לאתר הזה בראשית דרכו.
יש לך דעה ככה על האתר הזה בכל זאת?

כן, אני חושב שלסיים זה בחירה של פחדנים.
כן ואני גם אומר את זה גם לחברה שסגרו את אוב מטאל- אתם פחדנים! ולא איכפת לי שתצטט את זה.
אני מבין את הסיבה למה לא, אבל אני גם אף פעם לא מאמין בלבטל משהו לפני שבא זמנו. גם אם זה אומר שאתה צריך להקריב את הכול, זה לא תירוץ.
אני חושב ששאווטר מיוזיק זה אתר שהתחיל מנקודה של מעריצים ודי מהר הפכתם למשבחים. היו לי ספקות בתחילת הדרך שלכם. לגבי רמת התוכן ורמת המקצועיות, כי כן היו כמה נקודות התחלה לא משהו. אבל אני חושב שבסופו של דבר אתם הבאתם משהו מרענן וצעיר שהיה משהו שחסר בארץ.

(לא לשכוח)קישורים:

Chekhov's Gun (בשביל האופטימיים הבלתי נסבלים)-
https://www.youtube.com/watch?v=RwuS_8X7sqk

The Devil's Words(בשביל המלאכים והשדים)-
https://www.youtube.com/watch?v=QSUzwXq7rMw

האלבום השלישי המלא(בשביל העצלנים שלא רצו להעביר בין שיר ושיר בעמוד יוטיוב, כן אני ביניהם)-
https://www.youtube.com/watch?v=Fsbs48aiwcE

LastPDefiler2

אבל רגע חכו חכו.. יש לנו הפתעה מיוחדת בשבילכם..
הראיון הבא הוא לא עודכן עדיין בשום מקום, השם של המרואיין לא מופיע בפוסטר ועדיין הלהקה שלו היא אחת הלהקות הכי גדולות שנמצאות בכתבה הזו מכל בחינה אפשרית.

קבלו את ג'ורדן פיש!

 

 

" מסלקים אותנו פחות מהבמה " – ראיון עם ג'ורדן פיש מBring Me The Horizon

LastPjordanלהגיד לכם את האמת, אין הפתעה נעימה השנה כמו ההפתעה שהיא ההצלחה של BMTH. כלומר מדובר בלהקה שהיו זורקים עליה בקבוקים וזבל תוך כדי שהם מנגנים במשך כמה טורים ולפתע זו להקה שמופיעה באצטדיונים ומנגנת בערב בפסטיבלים. זו פשוט להקה שזה הגיעה לה. נכון שיש מה לומר עליהם וגם על האלבום האחרון שלהם, אבל זו להקה שעובדת קשה ועם העבודה הזו הם נועדו לגדולות, אפילו הרבה יותר ממה שהם עכשיו.
אז לכן היה לי את הכבוד הרב להביא את ג'ורדן פיש מאור הזרקורים לאתר האינדי הקטן ששמו שאווטר מיוזיק.

הי ג'ורדן.
האם ידעת שיש לי ולך יום הולדת בדיוק באותו היום והחודש?

וואלה? יוני ה26?

יאפ.

טוב אז מזל טוב.

אני חייב לומר שכן הופתעתי באיזה שהוא בכלל שאמרת כן לראיון הזה. אתה יודע לאור מה שקרה בהופעה בישראל..

למה? מה קרה בהופעה בישראל?

אתה יודע הקהל התפרע, קפצו על הבמה, הצטלמו אתכם בזמן שיר, קצת פגעו להם בכבלים.

אה, האמת שזה מה שקורה בכל הופעה (חח צוחק). יש לנו קהל מאוד מגניב ואני חושב שלפעמים זה יכול להפריע אבל זה כבר הפך לאיזו שהיא שגרה אצלנו.

באמת משהו שתמיד אהבתי בBMTH זה את היחס לקהל.
כלומר כמו בהופעה בישראל שעדיין לא העיפו אף מעריץ מהבמה, בהופעות אוליבר כבר בכלל לא שר, הוא נותן לקהל לשיר, ואתם גם לגמרי נראים מבלים עם המעריצים.
איך זה קורה בכלל?

כיף להיות ככה עם הקהל, זה אנשים שאוהבים אותך וקשה להגיד לא לאנשים שאוהבים אותך. אתה יודע, זה קהל שמזכיר לנו את עצמנו. גם אנחנו היינו ככה, כלומר האמת שאנחנו עדיין ככה פשוט מסלקים אותנו פחות מהבמה(חח צוחק).

למה באמת אולי נותן לקהל לשיר כמעט את כל ההופעה?

כי הוא לא סולן מספיק טוב (חח צוחק). תשמע זו הרגשה מדהימה לשמוע את הקהל שר את השירים שלך ועוד לשמוע אותם שרים חזק ועוד בע"פ, אנחנו נהנים מזה. גם הקהל נהנה מזה, אתה יודע קהל אוהב לזוז, לצעוק ואתה יודע שמישהו יידע שהם קיימים. אז אנחנו רוצים את זה, הם רוצים את זה אז למה לא?
האמת שלדעתי זה הרבה יותר כיף מאשר לשמוע את אולי שר בדיוק כמו באלבום.

בעצם מאז שאתה בלהקה פתאום עברתם ממועדונים לארנות ומהחימום של בולט פור מיי ולנטיין ודיי טו ריממבר עד להיות הסאב הדליינרים ברידינג לפני מטאליקה. האם זה נכון שפשוט לך יש קשרים וללהקה לא?

כן טוב תמיד הם ידעו איך לפתות את הסוכנים וכל הבולשיט האלה, פשוט אני עשיתי את זה יותר טוב. תראה נכון שזה נשמע ככה פשוט אבל אלה שנים וכמה אלבומים שהלהקה צברה בהם קהל מעריצים מאוד נאמן מהצד האחד. כשאני הגעתי, לקחנו את הייחודיות של BMTH למשהו שיהיה יותר מודרני ויותר כללי וזה הוביל לקהל חדש מהצד השני.
אז אני חושב שככה אנחנו נהנים מכמה עולמות ויצא שיש לנו מספיק קהל בשביל ארנות.

תשמע אני רוצה לשאול אותך והפעם ברצינות. אחרי האלבום האחרון היו הרבה האשמות ושמועות אז רציתי לשאול אותך פעם אחת ולתמיד- האם מייק שינודה באמת נתן לאחד מכם אגרוף אחרי ש"העתקתם" ממנו?

(חחח צוחק) מה? מייק שינודה? אנחנו מדברים על אותו אחד מלינקין פארק כן?

אני קורא את השמועות שהפיצו באינטרנט אחי.

תשמע הם לא יודעים על מה הם מדברים. הוא הבן אדם הכי נחמד בעולם. פגשנו אותו לפני איזה שנתיים, לא זוכר כבר איפה, והוא שמע את Sempiternal ואמר שזה נהפך לאחד האלבומים האהובים עליו.
אנחנו מעריצים שלהם מילדות ובגלל זה תמיד היה לנו סאונד דומה לשלהם אבל הם להקה שרואה כל להקה שמושפעת מהם כמחמאה גדולה.

(אני חושב שזו הפעם הראשונה שהצלחתי לעצבן ולהלהיב מרואיין בו זמנית)

אין מה לעשות תמיד ירוצו שמועות באינטרנט. קראתי לא מזמן גם כמה שמועות שאנחנו ולינקין פארק בסכסוך אבל לא כזה אכפת לנו.

לשכוח- חברים
לא לשכוח- קישורים:

Happy Song מתוך הופעה בלידס(בשביל S בשביל P בשביל IR וגם T)-
https://www.youtube.com/watch?v=yywtE-fXvFU

Throne (בשביל המלכים ששם לינקין פארק)-
https://www.youtube.com/watch?v=Ow_qI_F2ZJI

Pray For Plagues (בשביל ההארדקורים)-
https://www.youtube.com/watch?v=AWggPLXeOkU

LastPjordan2

 

"הכלבים באים והם באים רעבים" – ראיון עם בן סעדה מCanine וGanza

LastPsaada1איך זה כיף לראיין את סעדה כי עם סעדה (בניגוד לטרופר, כן אני מדבר אליך!) תמיד אפשר לעשות צחוקים ולשאול את השאלות הכי מצחיקות ביקום והוא תמיד יזרום. בלי קשר אני חושב שקניין זו להקה שתגיע רחוק ולדעתי היה חשוב היה לנצל כל טיפת זמן איתם לפני שהם יהפכו לסופר סטארים. זה גם ראיון רגיל אחרון שחשוב היה לי לשים אחרון לפני סליפנוט, למה? שניה אחת אני אסביר את זה.
אני לא בדיוק הטיפוס הכי רגשן והכי מביע רגשות אבל הראיון הזה באמת לדעתי היה לפחות בסופו ממש מרגש, עד כדי כך שכמעט בכיתי בו. אז הצלחתי לעורר סקרנות? בואו תקראו את זה כבר.

הי סעדה.
האמת שהיה לנו ראיון לא מזמן אבל מה קורה אתכם בימים אלו? משהו חדש?

בעיקרון קניין בדרך להקלטה של אלבום בכורה, הייתה לנו הופעה מדהימה לאחרונה. בעיקרון אני גם עם Ganza כרגע, עושה חיים ורוקנרול. אתה יודע משתדל כמה שיותר לדחוף את עצמי.

איך זה בעצם להיות בלהקה שקוראים לה הכלבים? וכזה 'הכלבים באים' או 'הכלבים חוזרים' או 'הכלבים שוב פעם חוזרים'?

(חח צוחק) בכל מקרה אתה יודע יש את הכלבים ויש את הקניין. קניין זה שם אלים לכלבים, זה הכלבים שאתה לא רוצה להיתקל בהם בסמטה חשוכה באמצע הלילה בדרום תל אביב. חשוב מאוד להסביר את זה כי כשהכלבים באים והם באים רעבים, הם לא רואים אף אחד ממטר.

אבל האם ידעת שהדבר הראשון שמוציאים כשמחפשים Canine ביוטיוב זה סרטון של דיסני עם פולטו רודף אחרי כלבה שהתאהב בה?

(חח צוחק) אתה יודע משהו יותר מצחיק? בפעם הראשונה בחיים שלי שחיפשתי את Canine ביוטיוב אי שם ב2010, זה היה הסרטון הראשון שמצאתי.

כנראה משהו עלה בפופולאריות.

זה פשוט שם, זה הסרטון של Canine. אבל, כשאתה מחפש Canine Last Words Live Forever או Ben Saada אז עולה הקניין המרושע שיוטיוב מסתיר.

אתה יודע זה די ידוע שאתה אחד שנושם את הסצנה המקומית והולך להרבה הרבה הופעות. כמו שאמרת בראיון שאתה הולך לפריום ולספוון אוף איבל וכל מיני הופעות. מה ההופעה מקומית הכי מטורפת שהיית בה?

שאלה מאוד מאוד קשה. אני לא באמת יכול לשים את האצבע כי בסופו של דבר זה מסתכם בזה שמי שעובד נכון ויודע איך להביא את הדבר שלו, מקבל את התוצאה הטובה ביותר. יש להקות שפשוט כאילו עושות את זה ולא משנה לכמה הופעות אני עדיין אוהב אותם כל פעם מחדש. אבל אם אתה חושב מבחינתי אז שתי ההופעות הכי טובות שהייתי בהם בסצנה הישראלית היו כמה. ההופעה שאני בחיים לא אשכח זו ההופעה של אינטרנל גריי לקראת שחרור האלבום. שאין עליהם באמת, אחת ההופעות הכי אהובות עלי בישראל. גם ההופעה שהיא הכי בלתי נשכחת מבחינתי היא ההופעת פריצה שלי לסצנה הזאת כשפריי פור נוטינג חגגו 4 שנים לViolence Divide בהרצלייה. זה בעצם ה-הופעה כי זו ההופעה שהכניסה אותי לדבר הזה של המטאל בישראל.

מה אתה אומר שיקרה בסצנת המטאל המקומית בעוד 30 שנה?

ואו לקחת את זה עוד שלושים שנה. להגיד לך את האמת אני לא מנבא טובות אבל גם לא מנבא רעות, אני חושב שזה יישאר אותו הדבר. מכיוון שהלהקות פה עדיין ינסו להחזיק את הקהל המקומי בביצים ואתה יודע תמיד יתווסף קהל חדש שזה עוד אספקט ממש ממש טוב. אני מקווה מאוד שהקהל הצעיר יהיה במקומות כמו שאני גדלתי. אתה יודע שיהיו את המועדונים הטובים, שיהיה את הבמה הנכונה לתת למטאל בישראל ואני מצטער כי הבמות של עכשיו לא משקפות את זה. למזלנו יש את הכאוס שהוא הבית החם של כולנו בעצם. אתה יודע כל הקטע זה בעצם רק שהדורות החדשים יגדלו ושמתוכם ייצאו עוד להקות ושהלהקות האלה יביאו עוד קהל למטאל בישראל. נראה אולי בעוד 30 שנה נחזור לימי הזוהר של הסצנה המקורית שלפי דעתי קרו בשנים של 2009 עד 2011.

בעצם אני לא יודע אם שמעת או שמישהו עדכן אותך אבל הכתבה הזו שאנחנו עכשיו עושים זה הcloser של כל שאווטר מיוזיק.
עם כל זה אתה יודע אפשר להיזכר בכל מה שקרה בשלושת השנים האחרונות שעברו באתר. אז רציתי לשאול אותך מה דעתך ומה שאווטר מיוזיק בשבילך?

קודם כל שאווטר מיוזיק בשבילי זה אתה מתן, וזה רציתי להגיד. אני לא רוצה לפגוע באף אחד מהכתבים שגם עושים עבודה טובה אבל קודם כל שאווטר זה באמת מתן. שאווטר זה היה מבחינתי לפחות בית חם. אתם גיליתם אותי ונתתם לי הרבה הרבה פוש, אהבה ותמיכה לעורך כל הזמן שהייתם שם. ואני באמת מעריך את זה ובאמת אוהב את האתר ואת הכתבות. אתם עשיתם עבודת קודש ובאמת תודה רבה לכם על כל הזמן הזה.

(לא לשכוח) קישורים:

Last Words Live Forever (בשביל אלה שאין להם מה לכתוב)-
https://www.youtube.com/watch?v=XJwumMgjFBY

דף הלהקה בפייסבוק (תמיד בשביל הכלבים שכן כדאי לפגוש)-
https://www.facebook.com/CanineBand/?fref=ts

LastPsaada

אז זהו? חשבתם שאנחנו נגיע לראיון עם סליפנוט ודי נגמר? ממש לא.
כי לא מגיע איזה ראיון אחד איתי? טוב נו.. כן מגיע!
ואתם לא תאמינו מי המראיין..

 

"בשם האגו" – ראיון עם מתן Shouter יניב

IMG_6500AF1.jpgתשמעו קטע, הלכתי לי ברחוב ופתאום אני ראיתי מישהו שנראה בן איזה 18 הולך ומתחנן כלפי אנשים-'תראיין אותי! בבקשה תראיין אותי'. התקרבתי קצת ופתאום שמתי לב שזה שאווטצ'וק.. סליחה שאווטר(אני מכיר אותו בגיל 15, קשה לא להחשיב אותו כקטן כבר). "יגאל תראיין אותי! בבקשה תראיין אותי", הוא התחנן לפני. "מה? אחי מה יש לי הקלטות היום ועבודה מחר".
נו אבל איך זה שאני תמיד נגרר לשטויות שלו. פעם אחת הוא ביקש ממני פעם אחת ראיון, פעם אחת להפיק לו סינגל, פעם אחת לירות בו.. לא ברצינות לא ראיתם את הקליפ ל
Same Life? באמת לירות בו.
וואי וואי מה יהיה.. מה כבר פאקינג יהיה.
אז הריאיון מדבר על הסגירה של האתר, הסצנה בארץ, המשך הדרך, סקינדרד, הכלבים שלי ופדור, וכמובן כמובן גם על האגו.
אה כן ובסוף יהיה לנו שקט.

(מרואיין- יגאל רן דואק)
(והמראיין- מתן Shouter יניב)

כלומר..

(מרואיין- מתן Shouter יניב)
(והמראיין- יגאל רן דואק)

טוב אז בוא נתחיל בלמה בעצם הסגירה של האתר?

שאלת המיליון לא? (חח צוחק)

חכה חכה, יש לי שאלות טובות.

האמת היא שזה אתר שאני מאוד מאוד אוהב, אבל עם זאת אני מאוד מאוד רוצה שלא יירדם לי. אני קודם כל שם את המוזיקה שלי בראש סדר העדיפויות ועד כמה שאני מת על כל האומנים, אני עדיין אגואיסט ששם את עצמו ראשון, בקטע הזה. אבל בגלל שאני מאוד אוהב את האתר הזה, אני לא רוצה שהוא יהיה רדום כשאני אהיה עסוק בדברים שלי. אז החלטתי לעשות כתבת סיום שנותנת בראש בקטע אחר, וזו גם דעתי האישית על הכתבה, וזהו.

אם היו מציעים לך לכתוב במקום של ממש ממש הרבה יותר חשיפה. אתה תרצה?

אני באמת חשבתי על זה. סך הכול אני מאוד אוהב לכתוב ואני לא רוצה להגיד לא להמשך בזה. אבל אתה יודע בשאווטר מיוזיק אני עובד גם בתור עורך, גם כתב, גם מנהל וגם מציקן ראשי לכתבים האחרים שמאחרים בסקירות שלהם. אני מבין שזה נשמע מעט וסתם אני מתעצל לאנשים מסוימים אבל אין מילים להסביר כמה זה מעבר לזה. אז אני לא אעשה משהו כזה.
אבל אם יהיה לי יותר זמן וזו תהיה כתיבה לאתר שלא דורש 2 כתבות בשבוע אז אני בהחלט אגיד כן. גם אם זה יהיה עוד אתר אינדי ולא מקום עם יותר חשיפה.

שנייה רגע אני צריך להרגיע את הכלבים פה
פדור! ששש.. עושים לי כאב ראש לפעמים.

האמת שאני לא שמעתי אותו.

מה הראיון הכי ביזארי שקרה לך?

היו הרבה ביזאריים אפילו מאוד (חח צוחק). בשליפה מהראש אני חושב שהראיון עם בנג'י מסקינדרד. מי שקרא על הראיון ולא דילג עליו במיוחד בשביל לקרוא את הראיון שלי או של סליפנוט, כמובן יבין למה זה סופר ביזארי.
היה לי גם פעם ראיון עם להקה אחת שאני לא אגיד את השם שלה, אבל מה שקרה הוא שבאמצע הראיון הלהקה התפרקה.

אתה רציני??

 כן כן (חח צוחק) ולהפתעתי זה גם לא קרה בגללי. זה היה כאילו באמצע הראיון שאלתי שאלה הכי לגיטימית והיא מתי יוצא אי פי והסולן אמר שהוא ממש מתחיל עם הכתיבה, ואז הגיטריסט התעצבן עם זה שהוא לקח קרדיט כי הוא התחיל עם הכתיבה. זה הסתבך והסתבך, המתופף גם התעצבן שלא קיבל כסף על ההופעה האחרונה, הבסיסט לגמרי שהם רבים יותר מדי וככה להקה לא צריכה להיות, ואני ניסיתי להיות נחמד(חח צוחק). אני הייתי כזה- 'אוקי.. חברה.. הכול בסדר? אתם רוצים בכלל את הראיון?'. שלחתי הודעה אחת כזו והם לגמרי התעלמו מזה. זה היה ראיון דרך קבוצה בפייסבוק ובאיזה שהוא שלב עזבתי את המחשב. כשחזרתי ראיתי 43 הודעות שלא נענו.
ההודעה האחרונה הייתה 'מצטער שאווטר, הלהקה כאן התפרקה, סליחה על הבזבוז זמן'.
זה כבר היה משהו שלא ראיתי בכל יום.

הזוי.. הזוי לגמרי אחי..
האם היו במהלך הקריירת כתיבה שלך באתר גם תגובות רעות? הייתה כאילו להקה שאמרה לך "מה וזה, למה תקפת אותי!"?

היו, היו די הרבה להקות, גם בעיקר היו מועדונים וברים שעצבנתי.
אני תמיד מנסה לפרגן כמה שאפשר אבל קשה לי באופן נפשי לשקר ולא להביע את הדעה שלי, בטח לא באתר. היו שאמרו לי כזה- 'אתה כתב גרוע, אתה שרפת אותנו', היו כאלה שגם לקחו את זה ככה ממש אישי. היו גם כמה צנועות שאמרו- 'בסדר, תשמע עשינו לך טובה כאן, מה אנחנו צריכים את האתר שלך? אנחנו הכי טובים ואנחנו ברמה של חול ואתה תשמע עלינו יום אחד ותבכה'.
אחת הלהקות מהתגובות האלו התפרקה לפני איזה כמה חודשים. אז בקיצור לא שמעתי בסוף עליהם ו..לא בכיתי.

ומה בכל זאת שמעת דברים טובים מלהקות וקהל?

טוב גם זה כמובן יש המון. קודם כל אני יכול להגיד שמצד להקות אני באמת שומע הרבה. בתור דוגמא, היה אתה ובן סעדה מCanine בראיון שלכם כאן. היו לכם תשובות די דומות שאמרתם ששאווטר מיוזיק היה בית בשבילכם ואני מודה שממש ערכתי את זה עם דמעות בעיניים.

אבל זה לא רק אנחנו בטח אמרנו.

בטח יש מלא שפרגנו בקטע הזה, פשוט זה היה הטופ. יש הרבה, לדוגמא את ספוון אוף איבל בסיקור שלהם. אחרי ששלחתי את הסיקור, מוטי רוקח אמר לי שהוא ממש בכה מהסיקור שלי. ומי שמכיר את מוטי רוקח, יודע שהוא גבר גבר ולא בדיוק נראה מאלה שבוכים (חח צוחק).
ברור כמובן יש את הקהל. אלה שמזהים אותי כשאווטר בהופעות, כי אני מרבה ללכת להופעות אפילו אם אני לא מסקר אותם. אלה שבאמת מגיעים אשכרה לקרוא כתבות ולהכיר להקות חדשות. אין זה קהל מדהים, בגלל זה אני תמיד כועס כשאומרים שאין קהל בישראל כי אם מנסים למצוא אז יש. אני יכול להגיד שאם לא הקהל הזה אז שאווטר מיוזיק היה עף בטיל הביתה אחרי גג חצי שנה-שנה.

אז אתה אומר שזה עזר גם מבחינת קריירה מוזיקלית?

בטח, בטח, תשמע שאווטר מיוזיק היה בית ספר. אין לי עוד דרך לתאר את זה פשוט בית ספר בשבילי. אני הרחקתי כמה שיותר את המוזיקה שלי והאתר בשביל לא לפגוע באובייקטיביות ולא נראה לי שמישהו הכיר אותי דרך זה וזה.
אבל כאילו איך לעבוד, איך לשווק, הכול למדתי מהאתר הזה. אתה יודע הבנתי באמת שמי שמשקיע ומשקיע בזה בחכמה, באמת מצליח. אתה גם רואה מי משקיע בקשר למה שאני עושה באתר. מי שמגיע לי בול בזמן בריאיון ולא מספר תירוצים כמו אני לא יודע איפה המתופף או אני מלצר והבוס שלי משאיר אותי שעות נוספות. אתה יודע גם היה לי ראיון שקבעתי אותו עם הגיטריסט שבוע לפני ואז כשהגעתי אליו הוא פתאום אמר לי כזה-'אה נכון, שנייה אני אשאל מי מהלהקה פנוי כי בכל זאת בדקה ה90', בקיצור הבן אדם לא דיבר איתם אפילו. אז זו להקה שלא הצליחה וגם התפרקה אחר כך. אז תמיד אמרתי לעצמי שעם כל הכבוד ללהקות האלה שהם סופר מוכשרות, לא ככה אני רואה את עצמי בהמשך הדרך.
כמובן יש גם להקות שאני יודע שהן מופיעות כמעט כל שבוע אבל ההופעות שלהם הם פח כי הם לא עושות חזרות, ולכן הקהל לא רוצה להגיע להופעות שלהם.
אתה יודע הרבה הציעו לי לבוא ולהופיע אני כשאווטר באירוע שלהם.
להקות שגדלתי עליהן ורעדתי בטלפון כשאמרתי להם לא, פשוט כי ההרכב שלי לא היה מוכן מספיק. אז את זה למדתי מהלהקות האלו.

שאלה נוספת שלי היא בן כמה אתה עכשיו?

18, ולא 15 כמו שאתה תמיד חושב שאני(חח צוחק).

אני מכיר אותך מהגיל הזה פשוט(חח צוחק)

כן בערך נראה לי.

נגיד בגיל 30 איפה אתה רואה את עצמך?

ואו, אם אפשר גילוי נאות אני שונא את השאלה של איפה אתה רואה את עצמך בעתיד(חח צוחק), שאלה לא פירית האמת.
אבל גיל 30 אני באמת הייתי רוצה לעשות משהו בחול. לא שיש לי משהו נגד הארץ, אני מאוד אוהב את הקהל פה ומת על הלהקות שהרבה מהן סופר מוכשרות ברמה עולמית. אבל יש לי באמת חלומות די פרועים ובשביל לדחוף אותם זה באמת לא משהו בארץ. כמובן שזה בתקווה שזה יקרה. יכול להיות שזה לא יקרה, יכול להיות שאני רודף אחרי רכבת דמיונית ומאוד מסוכנת. אבל כאחד שאוהב לחלום, אין לי בעיות להמשיך לרדוף.

כן אי אפשר לדעת מה יהיה..

בטח שאפשר, בסוף יהיה לנו שקט.

(חח צוחק).
אתה חושב שזה סתם זמני כל הקטע עם האתר או שהאתר ימשיך?

Never say never.
זה לא בהחלט לא הולכת להיות הכתבה האחרונה חביבה באתר הזה. אני לא הולך לצרף כתבים ובהחלט לא הולך לעבוד באופן שוטף כרגיל. אבל תמיד חשוב לי לתמוך בסצנה ואם להקה שהיא טובה, אבל באמת טובה, תשלח לי אלבום או תזמין אותי להופעה כשיש לי זמן, אני אגיד כן. זה יהיה במקרים נדירים יחסית אבל יקרה רק לאומנים שאני מעריך ביותר. לכן נגיד אם אתה תזמין אותי אני אגיד לא (חח צוחק).

אהה אז ככה..

(חח צוחק) אין מה לעשות, לטוב ולרע ולמכוער, אני עושה את מה שטוב. בגלל זה פתחתי את האתר הזה. אה זה וגם בשם האגו.

Target- (בשביל אלה שמסרבים לחיות בלי סנדלים)
https://www.youtube.com/watch?v=bmT6PjB6HNU

Same Life (בשביל אלה שמסרבים למות עם סנדלים)-
https://www.youtube.com/watch?v=jRJ84jbgAqg

דף הלהקה בפייסבוק(בשביל.. לא זה כבר סתם מיותר)-
https://www.facebook.com/shout4yourlife/?fref=ts

nonsilence6.png

וזה היה הדבר הכי מוזר שאי פעם נראה באתר הזה. במיוחד צירוף המילים של מרואיין ושאווטר באותו המשפט. אני אמשוך אתכם ממש עוד טיפה לגבי הראיון עם סליפנוט בשביל לתת סיקור קצר על האתר.

 

"הגיע הזמן להספיק להעלות כתבות"- שאווטר מיוזיק של שאווטר מיוזיק סיקור אתר

BigOne(סקירה ע"י לירם Trooper גוליברודה)

האתר נפתח עם סקירה לאלבום של סוכרזית. לא רק שהם כתבו סקירה לאלבום של סוכרזית, הוא עוד הצליח להשפיל אותו. האינטרו הכי מטופש בעולם, 'מה זה סוכרזית? משהו ששמים בקפה', איך לא צחקו באמצע אני לא מבין את זה. הסקירה עצמה חוזרת על עצמה ולא מקורית כשהוא מעתיק דברים מהראש המטופש שלו.

עברנו לעוד סקירות שמה הוא עושה? הוא לא כותב כמו גבר שהאלבום הזה גרוע

לפתע נכנס לו לאתר בחור מסתורי ויפה תואר שהחליט לעשות צדק עם האתר הזה. הוא היה אמור לעשות את זה ממש טוב כי יש לו כישרון מולד אבל מתן  הפך את האתר הזה לכל כך גרוע גרוע שהכישרון של הבחור המסתורי הפך לגרוע גם כן. איפה שהוא שם מכירים אותו בתור הטרופר או אידיוט, מה שתחליטו.

ממשיכים לכתבות הבאות. נו אז מה אתם רוצים שאני עוד אכתוב. היה עוד להקות קור ורוק פוסיז שאני מתבייש שהשם שלי.. אה.. של הבחור המסתורי היה כתוב לידם. היה גם… הופה.. היה גם מט-אל.
אחח פאקינג האמרקאלט היו כאן, איילסטורם, ויסרה הסטלנים, ספוון השרצנים. אה ועכשיו שמים לי את סליפנוט.. פאקינג סליפנוט ליד להקה כמו רבוקיישן. אין בושה.

לסיכום, אני יודע שקודם כל אני אמור להגיד את הדברים הטובים אבל אין לי דברים טובים אז אני אתחיל ואסיים עם הדברים הגרועים. השם גרוע, הכינויים גרועים, הראיונות גרועים(את מי מנסים להצחיק?), הלוח הופעות הזה גרוע, הסנדלים גרועות, הסקירות גרועות, ההופעות גרועות, אבל בעיקר העורך גרוע. זה אתר אוברייטד וחבל על הזמן של להסתכל עליו אפילו.

ציון-
900000\0
"כאלו הכותבים שאתם רוצים שיכתבו על הסצנה הזו?"- שאווטר מיוזיק של שאווטר מיוזיק סיקור אתר

(סקירה ע"י מתן שאווטר יניב)

10342637_878863242130464_1731612082_nאז ככה אני חושב שמההתחלה שאווטר מיוזיק התחיל גרוע. כן אני יודע שפרגנו ושקיבלנו כמה לייקים וכמה צפיות אבל בוא נודה בזה שאווטר מיוזיק היה פח זבל שיצרו כמה ילדים מתלהבים. האם קראתם את הסקירה הראשונה שלי לאקלקטיקה של סוכרזית? דיברתי שם על קפה, לא צוחק על קפה ועל כמה שאני לא אוהב אותו. אם זה לא היה גרוע אז תבינו שהסיקור של האלבום הרביעי של טרי דייס גרייס דיבר על האלה הרומית- ונוס(אפילו כתבתי אלה יוונית בטעות) והכי גרוע שנתתי לUno של גרין דיי ציון 8 מתוך 10. עזבו פשוט עדיף לא לקרוא את זה.

במהלך הזמן האתר נהיה לדעתי עדיין לא מעולה אבל טיפה פחות גרוע. היו לי הרבה ששואלים אותי לפעמים למה נתתי לאלבום הזה והזה את הציון הזה והזה, ואני אומר 'וואלה טעיתי' מדי פעם. ברור שיש כמה שאני לא מוותר עליהם למרות מה שאומרים, כמו Super Colider של מגהדת' שאני עד היום חושב שאנשים הבינו אותו לא נכון. אבל בואו נודה בזה האתר הזה גרוע.

כאילו אנחנו לא מתביישים לעשות ראיונות שבהם כל שנייה אנחנו טועים בשמות של המרואיינים? אני בספק אם עכשיו לא עשינו כמה טעויות. אז הנה אמרתי את זה- אנחנו גרועים. זה שפתחנו אתר? כל אחד יכול לעשות את זה. לא, זה לא אומר שאנחנו סופרסטארים ודי לחשוב שיש לנו דעה או הבנה בסיסית בכתיבה וכו' כי אני דחיתי את הבגרות בלשון בשביל ללכת לפסטיבל דאונלואד. תלמיד גרוע שכמוני.

אז רגע, כאלו הכותבים שאתם רוצים שיכתבו על הסצנה הזו? כאלו הכותבים שאתם רוצים שימליצו לכם על אילו הופעות ללכת? או איזה אלבום לשמוע? זה העתיד שלכם כלהקות מקומיות וקהל? וואלה נדפקתם.

אני אתן לאתר הזה נקודה אחת ויחידה לזכותו וזה האומץ. אני לא הבן אדם הכי אמיץ בעולם, אבל אין ספק שהדבר היחידי שהייתי צריך לאתר הזה הוא פשוט אומץ לבוא ולהשקיע זמן בדבר הזה. לפתוח אתר זה משהו שכל אחד יכול, כל מה שהוא יצטרך זה טיפת אומץ. אז כן כמו שהבנתם אני עומד להטיף לכם. כן לכם שנמצאים שם וקוראים את ה"סקירה" הזו ולא עברתם ישר לראיון עם ג'ים רות'. הרוק והמטאל הישראלי נמצא בידיים שלכם. לא בידיים של מפיקים שקרנים, חברות הפקה מסחריות, ערוץ 24 ובטח לא שלא אתרים זולים כמונו. כל מה שאתם צריכים זה לא כישורים מיוחדים וגם לא זמן, רק אומץ.

לסיכום,
100\1
(והרי קבעתי שהאתר הזה נמצא לא ראוי)

ועכשיו…..

 

ראיון גדול מדי בשביל שיהיה לו שם – ראיון עם ג'ים רות' מSlipknot 

LastPjimSlipאוי ואבוי הנה מגיע הראיון עם ג'ים רות'. הראיון שנקבע לו בטעות מוחלטת עם הגיטריסט של אחת הלהקות הקשוחות, האמיצות, הגדולות והטובות ביותר שאי פעם נראו בעולם הזה. אבל מה עושה אותם כאלו טובים ומוערכים. אני יכול לענות על שאלה אחת- זה בגלל שהם משקיעים כל עצם בגוף שלהם בזמן הופעה וכמובן בגלל שכל שיר שלהם זה פצצה אטומית מרוב האנרגיות שהוא משחרר.
אבל עזבו אתכם מהאינטרו הזה, תעברו ישר לראיון עצמו.

שלום ג'ים,
קודם כל זה הפ-א-ק-י-נ-ג כבוד בשבילי לראיין אותך. מקווה לא לפשל.

תודה ר-ב-ה  ר-ב-ה. אם תפשל אני ר-ו-צ-ח אותך.

בוא תגיד לי רק את האמת מה דעתך על החיקויים של המסכות שלכם?

תשמע זה כזה עלוב. אני אגיד לך יש כמה סוגים של מסכות. יש את אלה שמשפילים אותנו ולא ראויים לחיות(חח צוחק).

(חח צוחק) אני תמיד ידעתי שיש לכם אהבה לקהל.

לא, תשמע הם עושים פאקינג מסיכות שכל כך גרועות ואני לא מבין למה לעזאזל אפשר להשוות את זה למסכות שלנו.
יש את אלה שעושים מסכות שהם בסדר, רק שכחו לעשות חורים בנחיריים בשביל לנשום ואז מתים.

פחח כן אתה צודק, זה ממש אנשים טיפשים
(אז עדיף שאני לא אספר לו שעשיתי אחת כזו פעם).

ויש את הכי דבילים שמשקיעים ימים שלמים וסוף סוף עושים מסכה שגם אפשר לנשום בה וגם אפשר לומר שהיא מסכה של סליפנוט.
למה הם הכי מטומטמים? כי הם השקיעו ימים שלמים, ואתה יודע בשביל מה. יופי עכשיו יש לכם מסכה של סליפנוט ומה הרווחתם פה? אתם עכשיו סתם דוש באגז עם מסכה של סליפנוט.

(חח מתפקע מצחוק).
בואו נודה בזה, יש שאלה אחת שכולם רוצים לשאול ולאף אחד אין את האומץ לשאול אז אני אשאל.

בפעם המיליון אנחנו לא פאקינג יוצאים מהארון וזה סופי.

לא זה כבר ידוע אבל דיברתי על דבר אחר.
אני יודע שאתם להקה ששמה מסכות בזמן הופעה וכמעט בכל זמן אחר שאתם מגיעים כלהקה. אבל אם מגרד לכם בפרצוף באיזה שהוא שלב, מה קורה?

מתאבדים, זה הורג אותך אז אתה מעדיף למות בעצמך.
האמת היא שזה קורה המון כי המסכה שלי פאקינג לוחצת לפעמים. בדרך כלל אני הולך שנייה לצד ומכניס את היד ומגרד, כשזה קורה אני פאקינג מרגיש יותר טוב.
למרות שאני חושב שאני בין היחידים שעושים את זה. קורי לדוגמא שורד את זה כי הוא הסולן ו1000 מצלמות מופנות אליו. בגלל זה אחר כך יש לו אלף פצעים בפרצוף.

בוא נשאל אותך שאלה שאשכרה קשה, למה לא הגעתם בסוף לישראל?

אממ.. אתה רוצה את האמת?

אני רוצה

אתה רוצה את האמת?

אני דורש את האמת.

עזוב לא מגלה לך.

נו בבקשה..

האמת- אני כבר מה זה לא זוכר. והאמת- מה שזה לא היה זה לא אכפת לי.
אנחנו סליפנוט, אנחנו מהלהקות היחידות בעולם שפאקינג אוהבות את המעריצים שלהם ולבטל ככה הופעה זה משהו שמתאים לפאקינג ג'סטין ביבר.
מה שזה לא היה, זה עדיין לא היה תירוץ. צריך לתת לקהל הישראלי סוכרייה על מקל והופעה לתוך הפרצוף בתור פיצוי ולקוות שתסלחו לנו.

והופעה של סליפנוט זה בעצם לא משהו נורמאלי, ואני מדבר בתור אחד שהיה שם זה לא משהו שהוא נפשית נורמאלי.

תודה על המילים החמות.

האמת שזה ממש מעניין אותי.
איך בעצם אתם מתכוננים להופעה של סליפנוט נפשית ופיזית?

אני יכול לומר לך שאנחנו כל היום לא אוכלים ושותים מרוב התרגשות ואני יכול לומר לך שאנחנו מקריבים קורבן בשביל הופעה טובה, אבל זה פאקינג בולשיט בן אדם, במיוחד הקטע האחרון. ברגע שאנחנו רואים את הקהל המשוגע הזה אז אנחנו כבר משתגעים איתו. זה מה שהם מצפים ממך וזה מה שאתה נותן להם. דבר שני שעוזר זה גם התחפושות כי הם מטריפות לך את המוח, איך אפשר לא להשתגע איתם?

האמת שאני לא ממש יודע.
אבל אני חייב לומר לך המון המון המון המון המון תודה על הראיון הזה. אתם פשוט להקה גאונית וקשה לי לראות את עצמי בתור אומן בלי ההשפעה שלכם.

תודה רבה אחי, כנראה שהיית יותר טוב אבל עזוב (חח צוחק).

שאלה אחרונה אני הבטחתי לעצמי שאני לא אשאל שוב, אבל אני חייב לשאול. יש לך מסר למעריצים?

אממ כן, לאיש הזה שנמצא שם מאחורי המחשב. כן זה ששם, אתה, לא אימא שלך, אתה.. כן אתה!
יש לך קצת
sic שם על הפרצוף שלך אז רק אולי תנגב קצת..
לא, לא, תנגב בצד השני.. לא, הצד השני! פאק לא, הצד השני אני אומר לך! הצד ה..
לא יודע די מה אני נכנע, עזבתי.

(השיחה התנתקה)
(לא ברצינות, השיחה התנתקה! בן אדם נחמד לא?)

לא לשכוח קישורים:

The Devil In I (בשביל השטן שקורא את הסקירה הזו, כבוד גדול)-
https://www.youtube.com/watch?v=m3I3-KTJbtY

Sic (בשביל אלה שעדיין לא נגבו)-
https://www.youtube.com/watch?v=m3I3-KTJbtY

Before I Forget (בשביל.. אה כן ואנחנו סוגרים את האתר הזה לפני שנשכח)-
https://www.youtube.com/watch?v=qw2LU1yS7aw

LastPjimSlip2

אז כן חברים זה היה שאווטר מיוזיק בעדכון באופן שוטף. האתר הזה לא יימחק ויעלו סיקורים אך ורק באופן מיוחד אבל נכון לעכשיו זו סופה של תקופה.
המון המון תודה למארץ', טרופר,במבה, סאבות, פאפיה, רדקאפ, ולאד, כל אנשי הצוות שהיו בשאווטר מיוזיק.
תודה לג'ים רות', בן סעדה, ג'ורדן פיש, יותם "דיפיילר" אבני, יוהקים ברודן, איליה בדרוב, את'ל פיגמן וארי דורות, דן גרגיולו, אינפי סנואו, בנג'י ווב ותודה מיוחדת על אקסטרה השתתפות ליגאל רן דואק.

תודה רבה לכל ההפקות שדווקא כן פנינו אליהם (וזה לא קרה הרבה) כמו מטאל בלייד רקורדס, רוד רקורדס, מיכאל והפקת מטאל אוברלורד, ICP הפקות, שוקי וויס, ואיך שלא קוראים להפקות של ויסרה טרייל. גם תודה לאתר מטאל טמפאל הבינלאומי, מטאלה אמר, מתכת ישראלית, מגזין מטאליסט וקבוצת Die For Metal הנהדרים.

ותודה רבה ל.. אוקי אלה כבר הרבה.. כל הלהקות שהיו כאן מההתחלה. וולקוואיז המוכשרים, הקרקס של דולי האדירים, דניאל גן אור, מטריסייד שכל כך מתים עליהם, דזרט, איירבורן, קטסטרוף האחים, ויסרה טרייל הסאחים, פריום, סינופסיס, סינרי.. איבדתי את עצמי.. מי עוד? האמרקאלט החולניקים, בן דריימן הגאון, אוזי זולטק התותחית, סינטאקס האחים הירושלמים , ספוון אוף פאקינג איבל, אבנגייטד, סיק איירוני, בלאק סחבאק הסחבאקים, לאוד אנד קליר הממזרים, סוויטצ'בלייד הופה סוויטצ'בלייד, By Will Alone המלכים, אינדיאנה, מנס ריאה… ועוד ועוד להקות שעשו הרבה יותר מסתם להתראיין לאתר.

וכמובן הרי חייבים להיות קיטשיים ולהגיד..
תודה רבה לכם הקוראים!
ועדיין יש לכם sic על הפרצוף

SHOUTER MUSIC LOGO

.נ.ב.
כן אתם צודקים, זה השם הכי גרוע שאי פעם נוצר לאתר.

קטגוריות: ראיונות וכתבות | תגים: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | השארת תגובה

ניווט ברשומות

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Adventure Journal של Contexture International

