"אני זקן מדי בשביל זה" – ראיון עם ויני פול מPantera וHellyeah

VinniePaul4אני יושב וכותב את הפתיחה של הראיון הזה עם יד רועדת כשאני לא מאמין שסוף כל סוף יוצא לי להעלות את הראיון הזה. זה ראיון שאת השאלות שלו כתבתי לפני כמספר שנים בצחוק ומתוך שעמום מוחלט משיעור 'מחשבת ישראל' (טוב יש כאלה שמקבלים מקסימום 90 ויש כאלה שיש להם ריאיון). תתארו לעצמכם שאתם מקבלים מייל ב2 לפנות בוקר בשאלה אם תרצו לראיין את אחד המתופפים הכי גדולים בעולם בעוד שעתיים(מה שמעלה את השאלה מה אני עושה במייל ב2 לפנות בוקר..).
כמו רוב מי שקורא את הראיון הזה, פנטרה היא כמובן גם אחת הלהקות האהובות עלי. בשיא הכינות קשה שלא לאהוב אותם, מדובר בלהקה שבאמת הגדירה את אחד הז'אנרים הטובים ביותר שאי פעם נכתבו(הגרוב מטאל), אבל אני אישית גם התחברתי לשאר הפרויקטים של ויני שכוללים גם את
Damageplan המעולה והמעציב וכמובן את Hellyeah שהוא מהרכבי הסופר גרופ האהובים עלי.
אז בראיון דיברנו קצת על
Hellyeah וגם על פנטרה וגם על דאמג'פלאן. בוא נראה מה עוד.. האמת שאני שכחתי, פשוט תקראו את הראיון עצלנים מה אני כותב לכם ספויילרים לא מצחיקים כל הזמן. אז הנה ראיון עם הבן אדם שבלתי אפשרי לתפוס תמונה שלו שהוא לא מרים את הידיים.

(מרואיין: ויני פול)
(מראיין: מתן Shouter יניב)

הי ויני,
קודם כל אני חייב לומר שאני מעריץ גדול וזה כבוד בשבילי לראיין אותך.

תודה רבה, זה כיף להיות כאן.

קודם כל אני חייב לשאול אותך למה אנסלמו לא מסוגל להבין ש'לא' אומר 'לא'?

(רק תתארו לעצמכם בן אדם ענקי, מקועקע ועצום כמו ויני פול מתפקע מצחוק כמו ילד קטן, כן כמו ילד קטן, רק תתארו)

(חח צוחק מן הסתם) זה משהו שאני.. (שוב חח צוחק).. זה משהו שקצת קשה לי לדבר עליו בלי לעשות דרמה.

אז נעבור לשאלה פחות מטרידה-
מה קורה אתך בימים אלו?

כרגע אני בטור עם Hellyeah, זה תמיד כיף לצאת לטורים עם הלהקה הזו. יצא לנו להופיע בהרבה מקומות חדשים.

Vinney

"שמעתי שבישראל יש קהל מעולה" – ויני פול

האמת שאם לא אכפת לך אבל אני כבר חייב לשאול- יש תכנון ללכת לישראל?

אני אגיד לך את האמת, אנחנו לא נוהגים לעשות טורים ארוכים. מדי פעם יוצא לנו לעשות טורים לאירופה או לאוסטרליה בשביל לקדם איזה אלבום. אנחנו מופיעים כי אנחנו אוהבים את הקהל ואת ההופעה אבל מעבר לזה אנחנו זקנים מדי בשביל להתגעגע הביתה.
אבל שמעתי שבישראל יש קהל מעולה, היה לפנטרה איזו הופעת מחווה שם לא?

(הרגע הזה שאני מבין שויני באמת יודע על המחווה השנתית)
אתה יודע על זה??

כן, חבר שלי פתח מולי סרטון ביוטיוב ואמר: "אתה חייב לראות את זה!". ראיתי איזה 1000 איש בקהל משתגעים וקורעים את עצמם ועוד רק בשביל מופע מחווה. גם הלהקה שם הייתה מוכשרת מאוד, אני זוכר שהגיטריסט הרשים אותי מאוד.

אוקי הפתעת אותי כאן.

אני לא כזה מחובר למה שקורה באינטרנט אבל לא נראה לי שזה משהו שמתעלמים ממנו.

"להקה שמרגישה כמו משפחה" – ויני פול

איך זה בעצם להיות בHellyeah שמוגדרת כBand Of Brothers?

כמו שאמרנו בשיר, זה כיף להיות עם הלהקה. רוב הלהקות לא רוצות לראות את הפרצוף אחד של השני אחרי שנגמר הטור אבל אנחנו דווקא שומרים כמעט כל יום על קשר. כולנו מגיעים מאותו הראש ויש לנו כבוד ואהבה הדדית בינינו. אז כן זו להקה שמרגישה כמו משפחה.

בעצם מאז Stampede אתם מוציאים כל שנתיים אלבום, וזה כשבדרך כלל רוב הלהקות מוציאות מינימום כל שלוש שנים אלבום. מה השוני ביניכם?

כמו שאמרתי רוב הלהקות גם לא רוצות לראות את הפרצוף אחד של השני אחרי טורים וצריכים הפסקה מהמוזיקה ומהאנשים בלהקה, אין דבר כזה בHellyeah.
לפעמים זה לא יוצא מתוכנן, אנחנו מתראים כל כך הרבה ולפעמים צץ לנו ביחד רעיון לשיר חדש, וכשמגיע השיר הזה מגיע עוד שיר אחריו. באיזה שהוא שלב כבר יש מספיק שירים טובים לאלבום, ואנחנו לא מהלהקות האלו שיגידו לך שבגלל שאלבומים כבר לא מוכרים אז אין אלבום. אז הדבר היחידי שאנחנו חושבים הוא למה לא.

איך לדעתך האלבום האחרון היה שונה מדברים אחרים שעשית בקריירה שלך?

העטיפה והשם היו מאוד שונים (חח צוחק). צחוק בצד, אני לא ממש חושב שהוא היה שונה. כשאני עושה אלבום עם איזה שהוא הרכב זה תמיד יהיה עם משהו שלקחתי מהאלבומים הקודמים.

vinnie-paul3

"לאחרונה גם התחלתי לשמוע יותר את פנטרה" – ויני פול

האמת היא שאני שמעתי באלבום האחרון הרבה מפנטרה.

בהחלט יכול להיות. שוב, כל אלבום שאני עושה יש בו משהו שלקחתי מהאלבום הקודם, ופנטרה הייתה חלק משמעותי בחיים שלי אז ברור שיהיה אותם. אין לי סלידה ממה שעשינו בפנטרה, אני דווקא מאוד גאה בהרבה שירים שעשינו ואני לא אגיד לא לשיר שנשמע דומה. האמת היא שלאחרונה גם התחלתי לשמוע יותר את פנטרה ואני מאוד גאה במה שעשינו שם, אז אולי יכול להיות שזה השפיע.

איך הפרידה של בובזילה וגרג טריבט השפיעו על האלבום?

אחרי 30 שנה בתחום אתה כבר מתחיל לחשוב שפרידות זה כבר קל יותר אבל אני אשקר אם זה היה המקרה. זו הייתה הפרידה הכי כואבת שהייתה לי מחברי להקה. בוב ואני מכירים כבר מהילדות ולחלוק איתו להקה זה היה טבעי מבחינתי. גם את גרג אני הספקתי לאהוב במהלך השנים של Hellyeah אז הצטערתי מאוד שזה לא הלך.
אבל כן קיבלנו את קייל שהוא כל כך מוכשר ואת כריסטיאן הגיטריסט המכסח שמאוד התאימו ל
Hellyeah.
אני חושב שהפרידה לא באמת השפיעה אלא יותר הקבלה של קייל וכריסטיאן שמאוד הביאו כיוון חדשני ומודרני ללהקה.

זה לא סוד שהלהקות שגדלת עליהן הן דווקא קיס ומוטלי קרו. איך בעצם זה הגיע למטאל קיצוני?

זה לא שאני לא מתעב להקות קיצוניות. אני בהחלט מעריך את מטאליקה או את דת', הם פשוט לא הלהקות שגדלתי עליהן. בפנטרה החלטנו בשלב מסוים לשלב כמה צרחות ולנגן קטעים שהם יותר מעניינים. מאז זה איכשהו גם התקבל אצל Hellyeah כי כולנו מגיעים מהרקע הזה. אבל זה לא שאני הולך לנגן איזה הארדקור פופ מחורבן(חח צוחק).

(חח צוחק) יופי לרגע חששתי שתחבור לתופף לניקי מינאז'.

למען האמת לא נראה לי שלניקי מינאז' יש תפקידי תיפוף.

אני חושב שכן אבל לא מסובכים כל כך.
איך בעצם הייתה הערכה שלך כלפי Nothingface, Mudvayne וכל הלהקות לשעבר של חברי Hellyeah?

את Nothingface אני מכיר ממש מזמן ואני זוכר כשהשמיעו לי אותם וממש רציתי להופיע איתם. למזלי באותו זמן היינו ה'פנטרה' וכל מי שרצינו להופיע איתו היה כזה "מה? פנטרה? פאק יה!" (חח צוחק).
גם
Mudvayne הם לדעתי מלהקות הניו מטאל שאי פעם נוצרו. אני זוכר כשפגשתי את צ'אד בפעמים הראשונות. הוא מאוד היה, טוב עדיין, מעריץ של פנטרה. אז כשפגשתי אותו לא ממש היה ידוע מי יותר מתרגש אני או הוא (חח צוחק).

"זו להקה שונה מבחינת איך שהדברים מתנהלים בה" – ויני פול

אני חושב שזה בטח היה הוא כי אתה יודע- פנטרה, פאק יה! (חח צוחק).
עכשיו אחת ולתמיד, מבין כל הלהקות שהיית בהן, מהי הלהקה שאתה הכי היית גאה להיות בה?

Hellyeah, בלי שאלה אפילו. אני יודע שמין הראוי שאני אגיד פנטרה או אפילו דאמג'פלאן כי הם יותר הצליחו ואולי החומרים ששם נשמעים יותר טובים. אבל פשוט Hellyeah זו להקה שונה מבחינת איך שהדברים מתנהלים בה, אז אני גאה להיות חלק מזה.

לשאלה הבאה אתה לא חייב לענות אם אתה לא רוצה.
אבל לאחרונה מאוד העסיקה אותי השאלה מה היה קורה אם דיימבאג עדיין היה חי.
רצית לשאול אותך מה דעתך?

אני חושב שאני אשמור את זה לעצמי. אין לי מה להתעסק בשאלות של העבר ומה היה צריך לקרות, אני זקן מדי בשביל זה.

תשמע אני חייב לומר לך בתור מעריץ גדול של 3 הלהקות שאתה ניגנת ומנגן בהם יש לי דבר אחד לעשות.
(מוחא כפיים).

(חח צוחק) פאק תודה, המון תודה בן אדם.

"יום אחד אני אצטרך לבוא לשם ולבדוק את זה בעצמי" – ויני פול

זה ללא ספק הכבוד והעונג בשבילי לארח אותך כאן באתר.
יש לי בשבילך רק עוד שאלה אחת שלפי דעתי היא גם החשובה ביותר-
יש לך מסר למעריצים?

אני יודע שאף פעם לא היינו שם אבל אני מאוד אוהב את הקהל הישראלי. אני גאה במחוות שהם עושים לפנטרה ושמח לפגוש כל מעריץ ישראלי בהופעה של Hellyeah. אני שמעתי שהקהל הישראלי זה קהל אחר, קהל מאוד חם ותומך. אני חושב שיום אחד אני אצטרך לבוא לשם ולבדוק את זה בעצמי.

(לא לשכוח) קישורים:

Sangre Por Sangre (Blood For Blood)-
https://www.youtube.com/watch?v=keZ-GsRRVlQ

Band Of Brothers-
https://www.youtube.com/watch?v=L-PCQ0MwKLQ

You Wouldn’t Know-
https://www.youtube.com/watch?v=FkbVHZB6TqY

וכמובן

Re-
spect

Walk-
https://www.youtube.com/watch?v=AkFqg5wAuFk

דף הפייסבוק של Hellyeah-
https://www.facebook.com/hellyeahband?fref=ts

pantera_music_phil_anselmo_band_darrell_dimebag_rex_desktop_1920x1080_hd-wallpaper-1053906

קטגוריות: ראיונות וכתבות | תגים: , , , | השארת תגובה

ניווט ברשומות

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Adventure Journal של Contexture International

