נא להכיר- Ory Cohen

ory2זה לא סוד שלאחרונה הרבה אומנים בגילאים של תיכון וחטיבת ביניים החליטו להרים את הכפפה ולהקליט גם שירים. ניסיונם של אותם אומנים הוא משום מה לא גדול ואין להם במה להשוויץ מלבד אהבה גדולה למוזיקה ותשוקה לחלום שלהם, וזה דבר שלעיתים,לפי דעתי, יכול להתעלות על ניסיונם של אחרים. התופעה הזו היא דבר שאני מעריך מאוד וגם שמח להיות חלק ממנה.

כחלק ממסע יח"צון בפייסבוק, הגיע אליי הקליפ של מישהו ששמו אורי כהן. חשבתי לעצמי, הרבה זמן לא עשינו ריאיון עם מישהו מהתופעה המדוברת, אז למה שלא ניתן לו ריאיון. כשהזמנתי את הבחור, התגובה שלו הייתה "ריאיון? מה מי שמע עליי?". כמו שהסברתי לו, אני אישית אף פעם לא הסתכלתי על מי אני מראיין ועל השם שלו, לפי דעתי כשהשיר עובד והאומן עובד מגיע לשניהם הכרה, ולכן לקח לי שמיעה אחת בשביל להזמין אותו לריאיון.

(מרואיין: אורי כהן)
(מראיין: מתן Shouter יניב)

הי אורי,
תספר לי קצת על המוזיקה שלך למי שלא הספיק להכיר.

בגיל 9 התחלתי ללמוד תופים לאחר הרצאה שעשו בבית ספר שלי על מוזיקה, ואז ראיתי את אחותי מנגנת בגיטרה וזה ממש הגניב אותי אז רציתי גם. לאחר שהתחלתי ללמוד גיטרה קניתי גיטר הירו, והגיטר הירו בעצם חשף אותי לרוק. יום אחד אבא שלי ראה אותי משחק ובדיוק עשיתי את welcome to the jungle של גאנז נ רוזס והתחיל להשמיע לי שירים שלהם ומאז הם הלהקה האהובה עליי, עם הזמן התחלתי להכיר ולשמוע עוד להקות גם יותר כבדות מבחינת סגנון והנה אני היום.
המוזיקה שלי לא מורכבת כל כך, אני פשוט אוהב שהמוזיקה נותנת בראש וגורמת לך לזוז.

oryלא מזמן שחררת שיר חדש בשם The Cat with the six eyes,
תספר לי מה דעתך עליו?

אני חושב שהוא יצא ממש טוב חוץ משיפורים שאפשר לעשות בשירה, כל פעם שאני שומע את השיר הוא מרגש אותי מחדש.

על מה כתבת את השיר?

זה אולי קצת מוזר ומצחיק, אבל כתבתי אותו על החתול שלי ומפה השם.

(חח צוחק) ויש לו 6 עיניים?

(חח צוחק) חיכיתי לזה, האמת שאין לו.

השאלה הבאה זה משהו שתמיד שאלו אותי עליי ולא היה לי מושג מה לענות, אז אני אעביר את זה אליך.
מה מוביל ילד בן 15 להקליט שיר?

חלום, זה משהו שתמיד רציתי לעשות. אז אמרתי לעצמי שאני לא מחכה עם זה יותר ופשוט הולך להקליט והרצון לשתף את החברה במוזיקה שלי.

אתה חושב שבזמן הקרוב אתה תקליט עוד אחד?

 לא נראה לי, אני עכשיו מחבר הרכב ורוצה להתחיל להופיע.

אפשר לשמוע על ההרכב?

האמת שזה עוד בחיתולים אבל זה יהיה טריו, זה מה שיש לי לומר עליו.

אוקי אורי, תודה רבה לך על שהגעת אלינו, אני מאחל לך הרבה בהצלחה ושתמשיך חזק עם החלום שלך גם בטריו וגם בסולו.
שאלה אחרונה לריאיון זה- איפה נפגוש אותך עוד 5 שנים?

כנראה בארץ, יש צבא לעשות (חח צוחק).

טעות שלי,
עוד 6 שנים.

מקווה שכבר בחול.

(לא לשכוח) קישורים:

The Cat With The Six Eyes-

קטגוריות: נא להכיר | תגים: , | השארת תגובה

ניווט ברשומות

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Adventure Journal של Contexture International

