"When Metal Meets The Night" – מטאל נייט סיקור הופעה

10489142_785647464802164_447178318_n(סקירה ע"י עידו Papaya ראובן)
אז לאחר פסק זמן של כמעט חודש בלי הופעות,נשלחתי אל מועדון הגגרין 
לעוד ערב מטאל משובח ומעניין. נפגשתי עם עוד חבר לראות את ההופעה והצפייה לחוות ערב מטאל שונהמבחינת סגנון הלהקות ממה שיצא לי לראות בעבר הייתה גדולה.ערב המטאל נשא בפשטות את הכותרת "Metal Night".
בערב הופיעה להקת בלאק מטאל חדשה בשם Avadonולצידה להקת הגרוב מטאלקור המוכרת Old number 07  אשר נחשפתי אליה לא מזמן בהופעה,ולצידה להקת מטאל שמשלבת מטאלקור,מטאל קיצוני ועוד כמה סגנונות מעניינים בשם Check The Vitals.
זהו ליין אפ מעניין שהליווה את מהלך הערב האדיר הזה.
בואו נראה מה הלך שם.. 

Avadon:

אז ככה,למי שלא שמע/לא ראה/לא הכיר,יש להקת בלאק מטאל חדשה בסוג השמות הנורא אופייני ללהקות בלאק ישראליות,אבדון,שהיא(איך לא?) חיפאית כמובן.הלהקה הגיעה עם סגנון האיפור הנורווגי המקובל בצירוף בגדים שחורים ואת כל התיאטרליות הבלאק מטאלית הנפוצה והמוכרת לכולנו.הלהקה היא להקה צעירה שנושאת שני גיטריסטים,בסיסט,מתופף,סולן ואפילו כנר!!!!הלהקה ניגשה לבמה עם התרגשות רבה ובאה מוכנה עם הקהל ומוכנה להרעיד את הגגרין.

כבר כשהתחילו לנגן ראו את הסימפוניה והמלודיה השטופה לאורך הדיסטורשן בצליל הגשם ששטף את הגגרין.חלקי הכינור היו מפותחים ומעניינים ורואים כנר ברמה גבוהה מאוד.כבר כשהסתיים השיר הראשון סימנתי אצלי V גדול כי ראיתי שיש פה להקת בלאק צעירה שיכולה להוות את הדגם הנרווגי הישראל,לצד האלילה מגור שהולכת לייצג אותנו השנה בוואקן.משה פוליאק, יחד עם חלקי התיפוף המעולים השתלב מצויין,עם צווחות מטורפות וחיוך פסיכוטי שהתאים מאוד לאווירת הבלאק.

שמתי לב שהלהקה משלבת מעין נגינה מאוד כבדה ועם זאת מאוד מלודית וסולידית,היה להם גוון מיוחד. באופן כללי חלקי הבס והגיטרות ליוו את השיר באופן מעולה ולא חסר אף דבר.ללהקה הייתה גישה מאוד אינטנסיבית ועם זאת אירונית וזורמת עם הקהל,יש בה משהו מיוחד. ללהקה היו ארבעה שירים קצרים וקולעים שהוגשו בצורה הכי טובה שאפשר להיות ונתנו לקהל תחושה טובה וגם לי באופן אישי

רשימת השירים:
Greed
Wrath
Lust
Gluttony

עמוד הלהקה בפייסבוק-
https://www.facebook.com/abysshbm?fref=ts

Old Number.07:

למי שלא מכיר ולא יודע,אולד נאמבר סבן היא להקת גרוב מטאלקור שפועלת מעל שנתיים.את הלהקה פגשתי לראשונה בערב המטאל March Madness לפני כשלושה חודשים במועדון הגגרין והתרשמתי לטובה.הלהקה מונה חמישה חבר'ה מאוד מוכשרים ומיוחדים.
הלהקה התחילה לנגן את שירה הראשון והרעידה את הגגרין,המתופף הצעיר שלה הוא דניאל שעשוע בן 14 וחיה לא מהעולם הזה,מעברים וטכניקות מדהימות עם כישרון יוצא דופן ובלט לאורך כל הערב.
לצד שאגות וצרחות האגרסיביות של שי קריוף, הלהקה מנגנת באופן רצוף את שיריה באופן מקצועי וחד.
שמתי לב גם לאורך כל ההופעה לכישרון הרחב של קובי קומרז הגיטריסט בעזרת שירת הקלין שלו והסולואים המדהימים,וחן דבול שליווה אותו בצורה מדוייקת.

אין מה להגיד,הלהקה הזאת יודעת להופיע ויש לה גישה בימתית טובה,רואים את ההתלהבות והנוכחות בעיקר אצל הבסיסט נדב שיר,הלהקה יודעת להופיע וליהנות. ללהקה הייתה את ההופעה הכי ארוכה בערב שמנתה 8 שירים שנוגנו היטב ובמלוא המוטיבציה.לאוהבי המטאלקור והגרוב מטאל אני יותר ממליץ להתעדכן בדף הלהקה,וללכת לראות את אולד נאמבר סבן בהופעה  !

רשימת שירים:
Take 4.0
Fooled me once
Spreading wings
Graffiti
Have some faith
Home invasion
Indicate
Let the slut out

עמוד הלהקה בפייסבוק-
https://www.facebook.com/ON007?fref=ts

Check The Vitals:

צ'ק דה ויטאלס היא להקה שיצא לי להכיר לראשונה באותו הערב ומסתבר שזאת ההופעה הראשונה שלהם.זאת להקה שמשלבת מטאלקור,מטאל קיצוני ועוד כמה סגנונות טובים במטאל.כבר בחימום הקשבתי לגיטריסט שלהם מנגן סולואים ברמה מטורפת וידעתי שאני הולך להינות.

כשהשיר הראשון התחיל כבר הלהקה איתגרה אותי,היה לי קשה לקלוט את הסגנון שלהם אך מאוד נהניתי.הם משלבים סולואים מטורפים וכבדות ושאגות כבדות וחזקות.הלהקה הזאת מאוד מעניינת,למרות העובדה שזאת ההופעה הראשונה שלהם,היה נראה כאילו יש להם ניסיון רב.
למרות שהיה לי קשה לקלוט את סגנון הלהקה,הם ניגנו את זה בצורה ישירה ולא תוקפת,הצלחתי להתחבר ולאהוב את מה שהם עושים ברגע.

הטכניקות,המקצבים,השירה והנגינה באופן כללי הלהיבו אותי מאוד וכך גם את הקהל.ראיתי את הפוגואים וההתלהבות של הקהל והיה נראה כאילו זאת להקה שכולם מכירים כבר שנים,שזה דבר שמוצא חן בעיני בלהקות.אני מקווה מאוד שיצא לי לראות אותם שוב בהופעה מלאת אנרגיות שכזאת.
אני ממליץ לכולם לבוא להופעה שלהם וTo check the vitals,כי זה שווה את זה.

רשימת השירים:
Herod
Your Perfect Life
Brutal Treatment
Barbarosa
A Gunshot to the Head of Trepidation (cover)
Faith

עמוד הלהקה בפייסבוק-
https://www.facebook.com/pages/Check-The-Vitals/584468321651475

לסיכום אפשר להגיד שהערב הזה עבר בהצלחה רבה,הן מבחינת הלהקות והן מבחינת הסאונד והקהל.
כל הכבוד למארגנים של הערב,תודה רבה.
אני אשמח להיות חלק ולבוא ולסקר עוד ערב מטאל משובח שכזה.
בהצלחה לכל הלהקות ותודה לכל מי שהגיע ונתן את חלקו.
אנחנו עוד נפגש בהמשך!

 

קטגוריות: הופעות | תגים: , , , , | השארת תגובה

ניווט ברשומות

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Adventure Journal של Contexture International